Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorĶēniņa, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:47Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98680
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68817
dc.description.abstract: Kvalifikācijas darba teorētiskajā daļā tiek apkopota un analizēta dažādu autoru zinātniskā literatūra. Autori apraksta drošības izjūtas nozīmīgumu bērna ikdienā un turpmākajā attīstībā. Empīriskajā daļā darba autore apraksta pētnieciski praktisko darbību (novērošanu, anketēšanu, pedagoģiskā izmēģinājuma darbību), balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām un anketēšanas rezultātiem apraksta pētījumā iegūto rezultātu.
dc.description.abstractIn the theoretical part of the thesis, various authors' scientific literature is gathered and analyzed. Various authors emphasise the importance of a child's sense of security in their daily life and overall development. In the empirical section, the author describes research activities such as observation, questionnaires, and pedagogical trials. These activities are based on the theoretical knowledge gained and the questionnaire results. The study describes the obtained results from these research activities
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdrošības izjūta
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectbērns
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectpedagogs
dc.title3-4 gadus vecu bērnu drošības izjūtas veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting sense of safety in 3-4 year children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record