Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorDemidova, Jana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:50Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98702
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68833
dc.description.abstractNoslēguma darba Patstāvības attīstīšanas iespējas 2.-3. klases skolēniem. Darbā ir noskaidrotas patstāvība , tās struktūra, patstāvības attīstību ietekmējošie faktori, kā arī patstāvība loma bērna dzīvē. Pašpaļāvības tēma ir svarīgs faktors mūsdienu sabiedrībā. Noslēgumā tiek piedāvātas tās metodes un paņēmieni, kurus būtu vēlams iekļaut mācību procesā. Praktiskā daļa ir atsevišķa gadījuma pētījums. Tika izmantota kvalitatīvā pētījuma metode - padziļināta intervija ar sākumskolas skolotāju, skolēnu darbu analīze pēc kritērijiem un skolēnu aptauja, izmantojot anketas, lai noteiktu, kā veicināt patstāvības attīstīšanas iespējas 2.-3. klases skolēniem. Izmantotās avotu un literatūras sarakstā ir 27 avoti un 8 pielikumi . . Atslēgas vārdi: sākumskolas skolēni, patstāvība, pētniecība, pedagoģija.
dc.description.abstractThe aim of the final work The paper clarifies definitions of Developing self-sufficiency for 2nd and 3rd form students. The paper clarifies definitions of self-sufficiency, its structure, factors influencing the development of self-sufficiency, as well as the role of independence and self-sufficiency in a child’s life. The theme of self-sufficiency is a necessity in modern society. The practical part is a case study. The qualitative research method was applied - an in-depth interview with a Primary teacher, analysis of documentation according to criteria and interviewing students using questionnaires to determine how to develop lessons in Grade 2 and 3. In total 23 respondents (pupils from 2nd -3rd grades) participated in the survey. The list of sources and literature used includes 27 sources and 8 appendices. Key words: primary school students, self-sufficiency, research, pedagogy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSākumskolas skolēni
dc.subjectPatstāvība
dc.subjectPētniecība
dc.subjectPedagoģija
dc.titlePatstāvības attīstīšanas iespējas 2.-3. klases skolēniem
dc.title.alternativeDeveloping self-sufficiency for 2nd and 3rd form students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record