Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorMarkoviča, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:52Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:52Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98735
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68845
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Muzikālo rotaļu loma 1,5 – 3 gadu vecu bērnu runas attīstībā Darba autore: Ieva Markoviča Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Baiba Brice Teorētiskā daļa: Kvalifikācijas darbā tiek analizētas pedagoģijas speciālistu un psihologu atziņas par muzikālo rotaļu lomu 1,5 – 3 gadus vecu bērnu runas attīstībā. Praktiskā daļa: Praktiskajā daļā tika veikts pētījums, kurā piedalījās 16 pirmsskolas izglītības iestādes bērni vecumā no 1,5 – 3 gadiem. Pētījumā tika izmantota novērošanas metode. Tika izvirzīti 6 kritēriji runas attīstības līmeņa noteikšanai pētījuma sākumā un beigās. Pētījumā tika izmantotas 3 pirkstiņrotaļas, 1 kociņu spēle un 4 muzikālās rotaļas. Pētījuma hipotēze, ka runas attīstība 1,5 – 3 gadus veciem bērniem norit sekmīgāk, ja bērni dienas ritā regulāri tiek iesaistīti dažāda veida muzikālajās rotaļās, atbilstoši vecumposmam un interesēm, un tiek izmantoti bērnus ieinteresējoši vizuālie materiāli, dažādi rotaļu priekšmeti ir praktiski apstiprināta. Darba apjoms: 46 lpp., 7 attēli, 3 tabulas, 37 literatūras avoti, 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: muzikālās rotaļas, pirkstiņrotaļas, runas attīstība, 1,5 – 3 gadus veci bērni, pedagoģija, pirmsskola. 
dc.description.abstractTitle of qualification work: The role of musical games in the speech development of 1.5 - 3 year old children Author of the work: Ieva Markoviča Scientific supervisor of the work: Mg.paed. Baiba Brice Theoretical part of the work: Qualification work analyses the findings of pedagogy specialists and psychologists about using musical games in speech development of children between ages from 1,5 to 3 years. Practical part of the work: In the practical part a study was implemented, involving 16 preschool children in ages from 1,5 to 3 years. Observation method was used in the study. 6 main criteria was defined to determine the level of speech development from the start and the finish of the study. The study contains 3 finger games, 1 game with play sticks and 4 musical games. Hypothesis of the study is to prove that speech development for 1,5 to 3 year old children is more successful, if during the day kids are involved in different musical games, appropriate for their age and that corresponds their intereses and as well it's important to use visual and practical elements, this practice was proved to be successful. Workload: 45 pages, 7 pictures, 3 tables, 37 literature sources, 8 attachments. Keywords: Musical games, finger games, speech development, 1.5 - 3 year old children, pedagogy, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmuzikālās rotaļas
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectrunas attīstība
dc.subject1,5 - 3 gadus veci bērni
dc.subjectpedagoģija
dc.titleMuzikālo rotaļu loma 1,5 – 3 gadu vecu bērnu runas attīstībā
dc.title.alternativeThe role of musical games in the speech development of 1.5 - 3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record