Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorSjomina, Larisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:55Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98780
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68869
dc.description.abstractDarba nosaukums: 1.5–3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Larisa Sjomina Darba mērķis: Teorētiski un praktiski analizēti izzināt 1,5 – 3 gadus vecu bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšanu pirmskolas izglītības iestādē. Teorētiskajā daļā sniegts adaptācijas jēdziena skaidrojums. Darba pirmajā daļā, analizējot zinātnisko un metodisko literatūru, tiek izpētīts 1,5 – 3 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums, adaptācijas procesu ietekmējošo faktoru analīze, pedagoga darba organizēšana adaptācijas periodā. Darba empīriskajā daļā tiek izmantota darba autores veidota vecāku aptauja. Analizējot teorētiskās atziņas un, apkopojot empīriskā pētījuma rezultātus, tiek secināts, ka 1,5 - 3 gadus vecu bērnu adaptācijas sekmēšanai liela nozīme ir bērna sagatavošanā, vecāku un skolotāju savstarpēja sadarbība. Kvalifikācijas darba nobeigumā darba autore izstrādājusi ieteikumus vecākiem un skolotājiem veiksmīgai adaptācijas perioda organizēšanai. Darbs izstrādāts uz 39 lapām, ar 16 attēliem, un pievienotiem 5 pielikumiem. Kopumā darbā izmantoti 23 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: adaptācija, pirmsskola, sadarbība, ieteikumi, veicināšana, 1,5 – 3 gadus veci bērni.  
dc.description.abstractWork title: Promoting the adaptation of 1.5 - 3 year old children in pre-school education Author of work. Larisa Sjomina Aim of the thesis: Theoretical and practical analysis of the promotion of successful adaptation of 1.5 - 3 year old children in pre-school educational institution. The theoretical part provides an explanation of the concept of adaptation. In the first part of the work, the scientific and methodological literature is analysed to describe the development of children aged 1.5 - 3, to analyse the factors influencing the adaptation process, and to organise the teacher's work during the adaptation period. In the empirical part of the work a questionnaire of parents is used. Analysing theoretical knowledge and summarizing the results of the empirical research, it is concluded that the preparation of the child, mutual cooperation of parents and teachers play an important role in promoting the adaptation of 1.5 - 3 year old children. At the end of the qualification the author has developed recommendations for parents for the successful organisation of the adaptation period. The thesis consists of 39 pages, 16 figures and 5 annexes. In total, 23 literature sources were used. Keywords: adaptation, pre-school, cooperation, recommendations, promotion, 1.5-3 year olds. 
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectadaptācija
dc.subjectpirmsskola
dc.subject1,5 – 3 gadus veci bērni
dc.subjectsadarbība
dc.subjectveicināšana
dc.title1.5–3 gadus vecu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting the adaptation of 1.5 - 3 year old children in pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record