Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorDundure, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:57Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98791
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68876
dc.description.abstractDarba apjoms: 35 lapas, darbs sastāv no 3 nodaļām un 6 apakšnodaļām, 5 attēliem, 5 diagrammām, 34 literatūras un avotu saraksts. Darba mērķis: Teorētiski pētīt un empīriski pārbaudīt, kā kustību rotaļas āra vidē sekmē bērna vārdu krājuma paplašināšanu ar dzīvnieku nosaukumiem bērniem no 1,5 līdz 3 gadu vecumam. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: Teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā darba autore iepazīstas ar bērnu valodas attīstību no 1,5 līdz 3 gadu vecumam, pēta pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par bērnu attīstību no 1,5 līdz 3 gadu vecumam, literatūru par kustību rotaļām un āra nodarbībām, kā tās ietekmē bērna mācīšanās spējas un kā palīdz sekmēt bērnu vārdu krājumu, kā arī to, vai ar kustību rotaļām āra vidē var paplašināt bērnu vārdu krājumu. Empīriskajā daļā darba autore veic izmēģinājuma darbību ar kustību rotaļām ārā vidē un pārbauda bērnu zināšanas par dzīvnieku nosaukumiem pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Pētījuma beigās autore pārbauda vai bērnu vārdu krājums ir paplašinājies ar dzīvnieku nosaukumiem.
dc.description.abstractVolume of the work: 35 pages, the work consists of 3 chapters and 6 subsections, 5 pictures, 5 diagrams, 34 references and a list of sources. The purpose of the work: Theoretically researched and empirically tested how movement games in the outdoor environment contribute to the expansion of the child's vocabulary with the names of animals for children from 1.5 to 3 years of age. The qualification work consists of two parts: Theoretical and Empirical. In the theoretical part, the author studies the theoretical knowledge of pedagogues and psychologists about the development of children from 1.5 to 3 years of age. Get acquainted with the language development of children from 1.5 to 3 years of age. Investigates whether and how outdoor movement games can expand children's vocabulary. Explores the literature on movement play and outdoor activities, how they positively affect a child's learning abilities, and how to expand children's vocabulary. In the empirical part, the authors of the work check children's knowledge of animal names at the beginning and at the end of the study. The author of the paper conducts a trial activity with movement games in the outdoor environment. At the end of the study, it is checked whether the children's vocabulary includes extensions with animal names.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subject1,5 - 3 gadus veci bērni
dc.subjectdzīvnieku nosaukumi
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectkustību rotaļas
dc.title1,5 - 3 gadu vecu bērnu vārdu krājumu paplašināšana ar dzīvnieku nosaukumiem kustību rotaļās āra vidē
dc.title.alternativeIncreasing the vocabulary of animals names for children 1.5 - 3 years to age with movement games in an outside environment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record