Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorBule, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:58Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:58Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98802
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68880
dc.description.abstractPētniecības darba autore: Iveta Bule. Pētniecības darba tēma: Izglītojošas un atbalstošas vides veidošana pirmsskolas izglītības 3. posmā. Pētniecības darba zinātniskā vadītāja: Dr. psych. Tija Zīriņa. Pētījuma mērķis: Teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt izglītojošas un atbalstošas vides veidošanas iespējas pirmsskolas izglītības 3. posmā. Pētījuma jautājums: Kā veidot izglītojošu un atbalstošu vidi pirmsskolas izglītības iestādē? Pētījuma saturs: Izstrādāti divi pedagoģiskie novērojumi, mācību vides novērojums, izglītojošas un atbalstošas mācību vides nodrošinājuma būtības novērojums. Izstrādātas pedagoģiskās izmēģinājuma darbības, izveidots emocijas pārvaldīšanai miera krēsls un izstrādāti grupas noteikumi. Pētījuma darba apjoms: 43 lapaspuses, 3 tabulas, 20 attēli, 1 pielikums un 24 vienību literatūras skaits. Atslēgas vārdi: 3. posms, izglītojoša un atbalstoša vide, vides veidošana, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the research work: Iveta Bule. Topic of the research work: Creating an educational and supportive environment in the 3rd stage of preschool education. Scientific leader of the research work: Dr. psych. Tija Zirina. The purpose of the study: To theoretically study and practically test the possibilities of creating an educational and supportive environment in the 3rd stage of preschool education. Research question: How to create an educational and supportive environment in a preschool educational institution? Content of the study: Two pedagogical observations have been developed, an observation of the learning environment, an observation of the nature of providing an educational and supportive learning environment. Pedagogic trial activities have been developed: created a peace chair for managing emotions and developed group rules. Scope of research work: 43 pages, 3 tables, 20 images, 1 appendix and 24 items of literature. Key words: 3rd stage, educational and supportive environment, environment creation, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject3. posms
dc.subjectizglītojoša un atbalstoša vide
dc.subjectvides veidošana
dc.subjectpirmsskola
dc.titleIzglītojošas un atbalstošas vides veidošana pirmsskolas izglītības 3. posmā
dc.title.alternativeCreating an educational and supportive environment in the 3rd stage of preschool education.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию