Stāstītprasmes sekmēšana pedagoģiskajā procesā 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolā
Author
Ņikitina, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Stāstītprasmes sekmēšana pedagoģiskajā procesā 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba autore: Madara Ņikitina. Darba zinātniskais vadītājs: Lektore, Mg.paed. Ilze Vilka. Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un analizēt, kā arī praktiski pārbaudīt 6-7 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Darba struktūra: Ievads , 2 nodaļas, secinājumi, ieteikumi, literatūras saraksts, pielikums. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētisko literatūru par pētījuma problēmu. 2.Īstenot stāstītprasmes sākotnējo izpēti, pamatojoties uz noteiktajiem kritērijiem attiecībā pret sasniedzamajiem rezultātiem apguves līmeņos. 3.Izvēlēties stāstītprasmes sekmēšanas metodi un pārbaudīt tās izmantošanas iespējas pedagoģiskajā procesā. 4.Analizēt un skaidrot pētījumā iegūtos rezultātus. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Kvalifikācijas darba apjoms : 45 lappuses, 12 attēli, 5 tabulas un 6 pielikumi. Izmantoti 37 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, sekmēšana, 6-7 gadus veci bērni, sižeta attēlu sērijas. Title of qualification work: Promoting of storytelling skills in children 6-7 year of age in pedagogical process. Author of qualification work: Madara Ņikitina. Scientific advisor of work: Lector, Mg.paed. Ilze Vilka. The aim of the study: Theoretically explore and analyse and also practically test possibilities of promoting the storytelling skills of 6-7 year old children in pedagogical process. Study tasks: 1.Analyse the theoretical literature of problem being studied. 2.To carry out initial research of storytelling skills based on established criteria against to the results to be achieved in the learning levels. 3.Choose a method of promoting storytelling and check the possibilities of using it in the pedagogical process. The work consists of two parts: theoretical and empirical. Volume of qualification work: 4 pages, 12 images, 5 tables and 6 attachments. 37 information sources are used. Key words: storytelling, promotion, 6-7 year old children, a series of story images.