Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorŅikitina, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:59Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98814
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68885
dc.description.abstractDarba nosaukums: Stāstītprasmes sekmēšana pedagoģiskajā procesā 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba autore: Madara Ņikitina. Darba zinātniskais vadītājs: Lektore, Mg.paed. Ilze Vilka. Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un analizēt, kā arī praktiski pārbaudīt 6-7 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā. Darba struktūra: Ievads , 2 nodaļas, secinājumi, ieteikumi, literatūras saraksts, pielikums. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētisko literatūru par pētījuma problēmu. 2.Īstenot stāstītprasmes sākotnējo izpēti, pamatojoties uz noteiktajiem kritērijiem attiecībā pret sasniedzamajiem rezultātiem apguves līmeņos. 3.Izvēlēties stāstītprasmes sekmēšanas metodi un pārbaudīt tās izmantošanas iespējas pedagoģiskajā procesā. 4.Analizēt un skaidrot pētījumā iegūtos rezultātus. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Kvalifikācijas darba apjoms : 45 lappuses, 12 attēli, 5 tabulas un 6 pielikumi. Izmantoti 37 informācijas avoti. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, sekmēšana, 6-7 gadus veci bērni, sižeta attēlu sērijas.
dc.description.abstractTitle of qualification work: Promoting of storytelling skills in children 6-7 year of age in pedagogical process. Author of qualification work: Madara Ņikitina. Scientific advisor of work: Lector, Mg.paed. Ilze Vilka. The aim of the study: Theoretically explore and analyse and also practically test possibilities of promoting the storytelling skills of 6-7 year old children in pedagogical process. Study tasks: 1.Analyse the theoretical literature of problem being studied. 2.To carry out initial research of storytelling skills based on established criteria against to the results to be achieved in the learning levels. 3.Choose a method of promoting storytelling and check the possibilities of using it in the pedagogical process. The work consists of two parts: theoretical and empirical. Volume of qualification work: 4 pages, 12 images, 5 tables and 6 attachments. 37 information sources are used. Key words: storytelling, promotion, 6-7 year old children, a series of story images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectstāstītprasme
dc.subjectsekmēšana
dc.subject6-7 gadus veci bērni
dc.subjectsižeta attēlu sērijas
dc.titleStāstītprasmes sekmēšana pedagoģiskajā procesā 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting of storrytelling skills in children 6-7 year of age in pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record