Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorRumba, Solveiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:00Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:00Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98838
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68893
dc.description.abstractBakalaura darba temats – Piederības izjūtas veidošana klases kolektīvam sākumskolā. Darba autore – Solveiga Rumba. Darba zinātniskais vadītājs – prof., Dr. psych. Tija Zīriņa. Pētījuma mērķis – teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt piederības izjūtas veidošanas iespējas klases kolektīvam sākumskolā. Pētījuma jautājums – kāda ir piederības izjūtas veidošanās dinamika 1. un 2. klasē sākumskolā? Teorētiskā daļa - tiek analizēta zinātniskā literatūra par piederības izjūtas jēdziena būtību, piederības izjūtas veidošanu un tās ietekmējošiem faktoriem. Empīriskā daļa - tiek pamatota pētījuma metožu izvēle, veikts pētāmās auditorijas un pētījuma norises apraksts, pētījuma laikā iegūto datu analīze un interpretācija. Atslēgas vārdi – piederības izjūta, sākumskola, klases kolektīvs, saliedētība. Darba saturs – kopīgais lappušu skaits - 53, 2 pielikumi, 36 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractTitle of thesis - Building a sense of belonging to the class collective in primary school. Name of the author - Solveiga Rumba. Name of thesis supervisor - prof., Dr. psych. Tija Zīrina. Purpose of research - theoretically study and practically test the possibilities of creating a sense of belonging to the class collective in primary school. Research question - what are the dynamics of the formation of a sense of belonging in the 1st and 2nd grade in primary school? The theoretical part - analyzes the scientific literature on the essence of the concept of a sense of belonging, the formation of a sense of belonging and its influencing factors. The practical section of the research- reflect the choice of research methods, a description of the researched audience and the course of the research was made, analysis and interpretation of the data obtained during the study.. Keywords – sense of belonging, primary school, class collective, unity. Content of thesis – 53 pages, 2 appendices, 36 sources of literature and information.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpiederības izjūta
dc.subjectsākumskola
dc.subjectklases kolektīvs
dc.subjectsaliedētība
dc.titlePiederības izjūtas veidošana klases kolektīvam sākumskolā
dc.title.alternativeBuilding a sense of belonging to the class collective in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record