Tehnoloģiju bagātināts mācību process 3. klasē fizikas likumsakarību apguvei
Author
Krūmiņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Lauras Krūmiņas bakalaura darbs “Tehnoloģiju bagātināts mācību process 3. klasē fizikas likumsakarību apguvei” izstrādāts ar mērķi izveidot un aprobēt tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu, metodiku fizikas likumsakarību apguvei dabaszinībās 3. klasē. Bakalaura darba apjoms ir 51. lappuse, tas ietver 17 attēlus, 3 tabulas, bakalaura darbam ir pievienoti 6 pielikumi. Pētījuma veikšanai ir izmantoti 33 literatūras avoti latviešu, angļu valodās. Bakalaura darbā aprakstītais pētījums ir strukturēts divās daļās ar 7 apakšnodaļām. Darba nobeigumā ir formulēti secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darbā tika analizēti dokumenti un literatūra par tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu dabaszinībās, lai noteiktu sasniedzamos rezultātus, izveidotu snieguma līmeņa aprakstus sasniedzamajiem rezultātiem un nepieciešamās metodes, tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par dažādu digitālo tehnoloģijas rīku pielietošanu 3.klases dabaszinību apguvē, tika veikts empīriskais pētījums, lai pārbaudītu izveidotās ar digitāliem tehnoloģiskiem rīkiem bagātinātās metodikas ieguvumus, tika izstrādāts ieteikums pedagogiem digitālo tehnoloģisko rīku izmantošanai dabaszinību apguvē. Laura Krūmiņa's thesis "Technology-enriched learning process for learning the laws of physics in the 3rd grade" was developed with the aim of creating and testing a technology-enriched learning process, methodology for learning the laws of physics in the 3rd grade. The volume of the thesis is 51 pages, it includes 17 images, 3 tables, and 6 attachments. 33 literary sources in Latvian and English have been used for the research. The research described in the thesis is structured in two parts with 7 subsections. Conclusions and proposals are formulated at the end of the work. The thesis analysed documents and literature on the technology-enriched learning process in natural sciences in order to determine the attainable results, create performance level descriptions for the attainable results and the necessary methods, analysed the scientific and methodical literature on the application of various digital technology tools in the 3rd grade natural science’s learning, conducted an empirical study to test the benefits of the methodology enriched with digital technological tools, a recommendation was developed for educators for the use of digital technological tools in learning natural sciences.