Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorKrūmiņa, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:06Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98944
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68934
dc.description.abstractLauras Krūmiņas bakalaura darbs “Tehnoloģiju bagātināts mācību process 3. klasē fizikas likumsakarību apguvei” izstrādāts ar mērķi izveidot un aprobēt tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu, metodiku fizikas likumsakarību apguvei dabaszinībās 3. klasē. Bakalaura darba apjoms ir 51. lappuse, tas ietver 17 attēlus, 3 tabulas, bakalaura darbam ir pievienoti 6 pielikumi. Pētījuma veikšanai ir izmantoti 33 literatūras avoti latviešu, angļu valodās. Bakalaura darbā aprakstītais pētījums ir strukturēts divās daļās ar 7 apakšnodaļām. Darba nobeigumā ir formulēti secinājumi un priekšlikumi. Bakalaura darbā tika analizēti dokumenti un literatūra par tehnoloģiju bagātinātu mācību procesu dabaszinībās, lai noteiktu sasniedzamos rezultātus, izveidotu snieguma līmeņa aprakstus sasniedzamajiem rezultātiem un nepieciešamās metodes, tika analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par dažādu digitālo tehnoloģijas rīku pielietošanu 3.klases dabaszinību apguvē, tika veikts empīriskais pētījums, lai pārbaudītu izveidotās ar digitāliem tehnoloģiskiem rīkiem bagātinātās metodikas ieguvumus, tika izstrādāts ieteikums pedagogiem digitālo tehnoloģisko rīku izmantošanai dabaszinību apguvē.
dc.description.abstractLaura Krūmiņa's thesis "Technology-enriched learning process for learning the laws of physics in the 3rd grade" was developed with the aim of creating and testing a technology-enriched learning process, methodology for learning the laws of physics in the 3rd grade. The volume of the thesis is 51 pages, it includes 17 images, 3 tables, and 6 attachments. 33 literary sources in Latvian and English have been used for the research. The research described in the thesis is structured in two parts with 7 subsections. Conclusions and proposals are formulated at the end of the work. The thesis analysed documents and literature on the technology-enriched learning process in natural sciences in order to determine the attainable results, create performance level descriptions for the attainable results and the necessary methods, analysed the scientific and methodical literature on the application of various digital technology tools in the 3rd grade natural science’s learning, conducted an empirical study to test the benefits of the methodology enriched with digital technological tools, a recommendation was developed for educators for the use of digital technological tools in learning natural sciences.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectfizikas likumsakarības
dc.subjecttehnoloģijas
dc.subjectdabaszinības
dc.subject3.klase
dc.titleTehnoloģiju bagātināts mācību process 3. klasē fizikas likumsakarību apguvei
dc.title.alternativeTechnology-enriched learning process for learning the laws of physics in the 3rd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию