• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu kreiļu attīstības vajadzību apzināšana un to veicinošu faktoru pielietošana pirmsskolā

Thumbnail
View/Open
299-98971-Vitola_Dace_dv21099.pdf (1.084Mb)
Author
Vītola, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba tēma ir “Bērnu kreiļu attīstības vajadzību apzināšana un to veicinošu faktoru pielietošana pirmsskolā”. Darba autore ir Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, studiju programmas “Pirmsskolas skolotājs” studente Dace Vītola. Pētījuma mērķis ir apzināt un izpētīt dažādos avotos minēto par bērnu kreiļu attīstību un vajadzībām. Pārbaudīt izvirzītās teorētiskās likumsakarības pirmsskolas pedagoģiskajā procesā un noskaidrot kā bērnam piemītošās kreilības pazīmes ietekmē viņa psiholoģisko, kognitīvo un fizisko attīstību. Izprast grūtības ar kādām kreiļi sastopas pielāgojoties pasaulei, kurā dominē labās puses indivīdi. Veidot izpratni par skolotāju un vides nozīmību bērnu kreiļu izglītības procesā. Pētījums satur 34 lapas puses, 13 attēlus, 4 pielikumi, 25 bibliogrāfiskos avotus. Atslēgas vārdi: bērns kreilis, labā smadzeņu puslode, bērnu attīstība pirmsskolā.
 
O tema do trabalho de qualificação é “Determinar as necessidades de desenvolvimento de crianças canhotas e a aplicação dos fatores que contribuem para elas na pré-escola”, o autor do artigo é Dace Vītola, aluno da Faculdade de Pedagogia, Psicologia e Arte, programa de estudos "Professor de Pré-Escola". O objetivo do estudo é identificar e investigar o desenvolvimento e as necessidades de crianças canhotas mencionadas em diversas fontes e verificar as regularidades teóricas propostas no processo pedagógico pré-escolar: como os sinais de canhoto de uma criança afetam seu psicológico, desenvolvimento cognitivo e físico; adaptação dos canhotos, integração num mundo dominado por destros, importância dos professores e do ambiente no processo de educação das crianças canhotas. O artigo contém 34 páginas, 13 imagens, 4 apêndices, 25 textos bibliográficos. Palavras-chave: criança canhota, hemisfério cerebral direito, desenvolvimento infantil na pré-escola.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68944
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV