Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorVītola, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:08Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98971
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68944
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Bērnu kreiļu attīstības vajadzību apzināšana un to veicinošu faktoru pielietošana pirmsskolā”. Darba autore ir Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, studiju programmas “Pirmsskolas skolotājs” studente Dace Vītola. Pētījuma mērķis ir apzināt un izpētīt dažādos avotos minēto par bērnu kreiļu attīstību un vajadzībām. Pārbaudīt izvirzītās teorētiskās likumsakarības pirmsskolas pedagoģiskajā procesā un noskaidrot kā bērnam piemītošās kreilības pazīmes ietekmē viņa psiholoģisko, kognitīvo un fizisko attīstību. Izprast grūtības ar kādām kreiļi sastopas pielāgojoties pasaulei, kurā dominē labās puses indivīdi. Veidot izpratni par skolotāju un vides nozīmību bērnu kreiļu izglītības procesā. Pētījums satur 34 lapas puses, 13 attēlus, 4 pielikumi, 25 bibliogrāfiskos avotus. Atslēgas vārdi: bērns kreilis, labā smadzeņu puslode, bērnu attīstība pirmsskolā.
dc.description.abstractO tema do trabalho de qualificação é “Determinar as necessidades de desenvolvimento de crianças canhotas e a aplicação dos fatores que contribuem para elas na pré-escola”, o autor do artigo é Dace Vītola, aluno da Faculdade de Pedagogia, Psicologia e Arte, programa de estudos "Professor de Pré-Escola". O objetivo do estudo é identificar e investigar o desenvolvimento e as necessidades de crianças canhotas mencionadas em diversas fontes e verificar as regularidades teóricas propostas no processo pedagógico pré-escolar: como os sinais de canhoto de uma criança afetam seu psicológico, desenvolvimento cognitivo e físico; adaptação dos canhotos, integração num mundo dominado por destros, importância dos professores e do ambiente no processo de educação das crianças canhotas. O artigo contém 34 páginas, 13 imagens, 4 apêndices, 25 textos bibliográficos. Palavras-chave: criança canhota, hemisfério cerebral direito, desenvolvimento infantil na pré-escola.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectbērns kreilis
dc.subjectlabā smadzeņu puslode
dc.subjectbērnu attīstība pirmsskolā
dc.subjectkreilība
dc.titleBērnu kreiļu attīstības vajadzību apzināšana un to veicinošu faktoru pielietošana pirmsskolā
dc.title.alternativeIdentification of needs of left - handed children and use of factors contributing to their development in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record