Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorMālniece, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:08Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98976
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68948
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Vārdu krājuma attīstības sekmēšana 2. pirmsskolas vecumposma bērniem rotaļās. Darba autore: Baiba Mālniece Zinātniskā darba vadītāja: Ilze Vilka Pētījuma mērķis: paplašināt bērnu vārdu krājumu caur rotaļām. Pētījuma hipotēze: 2. pirmsskolas vecuma bērnu vārda krājumu paplašināšana sekmēšana izdosies, ja: •Rotaļas būs bērna vecumposmam atbildošas •Rotaļas veicinās vārdu krājuma paplašināšanos un pielietošanu •Bērniem rotaļas būs saistošas un praktiski darāmas. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskā un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā: Tiek pētīta un analizēta bērna attīstība un vārdu krājuma nozīme valodā, veicot pedagoģisko un psiholoģisko teorijas apkopojumu. Kurā tiek aprakstīts bērnu vispārīgā attīstība kognitīvajā procesā. Vārdu krājuma attīstība un rotaļu nozīme valodas pilnveidošanā. Empīriskajā daļā: Tiek pētīts bērnu vārdu krājuma esošais apjoms un rotaļu ietekme uz sekmīgu vārdu krājuma paplašināšanu. Izmantojot šādas pētījuma metodes: •Pedagoģiskais novērojums •Pedagoģiskā izmēģinājuma darbība •Matemātiskā datu apstrāde un analīze
dc.description.abstractQualification job title: Promoting of vocabulary development in preschool children using by play. Author: Baiba Malniece Head of Scientific work: Ilze Vilka Study goal: expanding children's vocabulary through play. Study hypothesis: Promotion of 2 nd pre-school children's vocabulary will succeed if: • Games will be a child in line with age • Games will encourage vocabulary expansion and application • Children's games will be compelling and practical. The work consists of two parts: the theoretical and empirical study. In the theoretical part: the development of the child and the role of vocabulary in the language are explored and analysed through the pedagogical and psychological compilation of theory. Which describes the general development of children in the cognitive process. Vocabulary development and play role in language development. Empirical Part: explores the existing volume of children's vocabulary and the impact of play on successful vocabulary expansion. Using the following study methods: • Educational observation • Pedagogical Pilot Action • Mathematical data processing and analysis
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvārdu krājums
dc.subjectotrais pirmsskolas vecumposms
dc.subjectbērnu attīstība
dc.subjectrotaļas
dc.titleVārdu krājuma attīstības sekmēšana 2.pirmsskolas vecumposma bērniem rotaļās
dc.title.alternativePromoting of vocabulary development in preschool children using by play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige