Ritma rotaļas 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstības sekmēšanai
Author
Veidere, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: “Ritma rotaļas 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstības sekmēšanai” Kvalifikācijas darba autore: Inga Veidere Kvalifikācijas darba vadītāja: profesore Dr.paed. Sarmīte Tūbele Pētījuma mērķis: Pētīt ritma rotaļu nozīmi 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā tiek analizēti dažādu autoru atziņas un pedagoģiskā literatūra par bērna valodas attīstību līdz 5 gadu vecumam. Ritma un rotaļas nozīme bērna attīstībā. Rima rotaļu ietekme uz bērna valodas attīstību. Empīriskajā daļā tiek veikts pedagoģiskais darbs ar pirmsskolas bērniem izmantojot ritma rotaļas. Darba autore izmanto pedagoģisko novērojumu, lai novērtētu bērnu runas un valodas apguvi. Pedagoģiskā darbībā pārbauda vai bērna valodas attīstība tiek sekmēta izmantojot ritma rotaļas. Atslēgvārdi: Ritma rotaļas, 4 -5 gadus vecs bērns, valodas attīstība. Title of the qualification work: “Rhythm games for promoting the language development of 4-5 years old children” Author of qualification tesis: Inga Veidere Qualification supervisor: professor Dr.paed. Sarmīte Tūbele The purpose of study: To study of rhythm games the importance in language development. The qualification work consists of a theoretical part and an empirical part. In the theoretical part, the insights of various author in pedagogical literature on the language development up to 5 years old children. The rhythm and play importance in the development of the child. The rhythm game the effect the children language development. In the empirical part, pedagogical work is carried out with preschool children using rhythm game. The author of the work uses pedagogical observation to assess the speech and language acquisition of child. In pedagogical activity, it is checked whether the child’s language development is promoted through rhythm game. Keywords: rhythm games, 4 – 5 years old child, language development.