Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorVeidere, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:09Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98987
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68953
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: “Ritma rotaļas 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstības sekmēšanai” Kvalifikācijas darba autore: Inga Veidere Kvalifikācijas darba vadītāja: profesore Dr.paed. Sarmīte Tūbele Pētījuma mērķis: Pētīt ritma rotaļu nozīmi 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskā daļā tiek analizēti dažādu autoru atziņas un pedagoģiskā literatūra par bērna valodas attīstību līdz 5 gadu vecumam. Ritma un rotaļas nozīme bērna attīstībā. Rima rotaļu ietekme uz bērna valodas attīstību. Empīriskajā daļā tiek veikts pedagoģiskais darbs ar pirmsskolas bērniem izmantojot ritma rotaļas. Darba autore izmanto pedagoģisko novērojumu, lai novērtētu bērnu runas un valodas apguvi. Pedagoģiskā darbībā pārbauda vai bērna valodas attīstība tiek sekmēta izmantojot ritma rotaļas. Atslēgvārdi: Ritma rotaļas, 4 -5 gadus vecs bērns, valodas attīstība.
dc.description.abstractTitle of the qualification work: “Rhythm games for promoting the language development of 4-5 years old children” Author of qualification tesis: Inga Veidere Qualification supervisor: professor Dr.paed. Sarmīte Tūbele The purpose of study: To study of rhythm games the importance in language development. The qualification work consists of a theoretical part and an empirical part. In the theoretical part, the insights of various author in pedagogical literature on the language development up to 5 years old children. The rhythm and play importance in the development of the child. The rhythm game the effect the children language development. In the empirical part, pedagogical work is carried out with preschool children using rhythm game. The author of the work uses pedagogical observation to assess the speech and language acquisition of child. In pedagogical activity, it is checked whether the child’s language development is promoted through rhythm game. Keywords: rhythm games, 4 – 5 years old child, language development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRitma rotaļas
dc.subject4 -5 gadus vecs bērns
dc.subjectValodas attīstība
dc.subjectPedagoģiskā darbība
dc.titleRitma rotaļas 4 – 5 gadu vecu bērnu valodas attīstības sekmēšanai
dc.title.alternativeRhythm games for promoting the language development of 4-5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record