Show simple item record

dc.contributor.advisorBarone, Inese
dc.contributor.authorMežance, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:23Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99236
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69046
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums - “Montesori metodes priekšrocības praktiskās dzīves vingrinājumu izmantošanā pirmsskolā.” Darba autore - Madara Mežance Darba vadītāja - Mg.paed. Inese Barone Darba mērķis- teorētiski un praktiski izpētīt Montesori metodes vispārējās sagatavotības veicināšanā pirmsskolā. Pētījuma aktualitāte - izmantojot pareizās metodes un sagatavotu vidi, bērni paši veicina sagatavotību pirmsskolā. Pētīšanas metodes - izstrādātais darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizētas, salīdzinātas un atspoguļotas dažādu autoru atziņas. Empīriskajā daļā tiek veikta novērošana, praktiskā darbība ar bērniem, rezultātu apkopojums. Kvalifikācijas darba apjoms – kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām, 31 lapaspusēm, 6 tabulas, 4 attēli. Darba izstrādes ietvaros analizēti 22 literatūras avoti. Atslēgas vārdi- Marija Montesori, Montesori metode, praktiskās dzīves vingrinājumi, vispārējā sagatavotība pirmsskolā.
dc.description.abstractThe qualifications jobs title- "The advantages of the Montessori method in the use of practical life exercises in preschool" Author of the work - Madara Mezance The supervisor - Mg.paed. Inese Barone The purpose of the work - theoretically and practically study Montessori methods in promoting general readiness in preschool. The relevance of the research - using the right methods and a prepared environment, children themselves promote preparation in preschool. Research methods - the developed work consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, the findings of various authors are analyzed, compared and reflected. In the empirical part, observation, practical work with children, summary of results is carried out. The amount of work - the qualification job consists of 2 chapters, 31 pages, 6 tables, 4 images. 22 literature sources have been analyzed as part of the work development. Keywords - Maria Montessori, Montesori method, practical life exercises, general pre-school preparedness.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMarija Montesori
dc.subjectMontesori metode
dc.subjectpraktiskās dzīves vingrinājumi
dc.subjectvispārējā sagatavotība pirmsskolā
dc.titleMontesori metodes priekšrocības praktiskās dzīves vingrinājumu izmantošanā pirmsskolā
dc.title.alternativeThe advantages of the Montessori method in the use of practical life exercises in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record