Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorBērziņa, Silva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:27Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99395
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69078
dc.description.abstractBakalaura darba autors. Silva Bērziņa. Bakalaura darba zinātniskais vadītājs. Dr. paed. Līga Āboltiņa. Bakalaura darba nosaukums. 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana mācību jomu centros. Bakalaura darba mērķis. Izpētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšanas iespējas, izmantojot mācību jomu centrus. Pētījumā secināts, ka vislabāk pašvadītas mācīšanās prasmes var attīstīt aicinot bērnus pašus izvēlēties mācību jomu centrus ievērojot pakāpeniskuma principu – sākotnēji mācību centru izvēli jeb plānošanu var veikt skolotājs, bet pakāpeniski izvēles veikšanu jāpiedāvā bērnam līdz brīdim, kad viņš šo izvēli var veikt patstāvīgi un mērķtiecīgi. Bakalaura darba struktūra. Bakalaura darbs sastāv no empīriskās un teorētiskās daļas. Darba apjoms ir 57 lapaspuses. Pētījumā ir iekļautas 38 tabulas un 16 attēli. Darbam ir 19 pielikumi. Darbā ir izmantoti 92 literatūras avoti, no kuriem 18 ir latviešu valodā, 73 avoti ir angļu valodā, 1 avots ir spāņu valodā. Atslēgas vārdi. Pirmsskola. Pašvadīta mācīšanās. Mācību jomu centri.
dc.description.abstractAuthor of the bachelor's thesis. Silva Bērziņa. Scientific supervisor of the bachelor's thesis. Dr. paed. Līga Āboltiņa. Title of the bachelor's thesis. Promoting Self-directed Learning Skills in 3-4 Year Old Children in Learning Centers. Goal of the thesis. Explore the possibilities of enhancing self-directed learning skills in 3-4 year old children through the use of educational domain centers. The research concludes that the development of self-regulated learning skills is best achieved by allowing children to choose learning centers themselves, following the principle of gradual progression. Initially, the teacher may guide the selection or planning of learning centers, but gradually, the child should be offered the opportunity to make choices independently and purposefully until they can do so autonomously. Structure of the thesis. Structure includes both empirical and theoretical sections, spanning 57 pages, with 38 tables and 16 images. There are 19 appendices accompanying the work. The thesis draws on 92 literature sources, from witch 18 in Latvian, 73 in English, 1 in Spanish. Keywords. Preschool, Self-regulated learning, Learning centers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectPašvadīta mācīšanās
dc.subjectMācību jomu centri
dc.subjectCaurviju prasmes
dc.title3 – 4 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās prasmju sekmēšana mācību jomu centros
dc.title.alternativePromoting the self-directed learning skills of 3-4-year-old children in learning centers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record