• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Auditoriju aptaujas rīks pēc Neto indeksa metodoloģijas

Thumbnail
View/Open
302-106027-Voitina_Julija_jv22038.pdf (1.872Mb)
Author
Voitiņa, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Vempers, Jānis
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba mērķis bija aprakstīt specifikāciju un projektējumu Auditoriju aptaujas rīkam pēc Neto indeksa metodoloģijas. Šis rīks ir paredzēts lietotājiem, lai veidotu un pārvaldītu klientu apmierinātības aptaujas, kuru mērķis ir noskaidrot klientu viedokli par uzņēmuma pakalpojumiem, lietojumprogrammatūras kvalitāti un sadarbību. Sistēmas galvenais uzdevums ir atvieglot aptauju izveides procesu. Sistēmā ir ieviesta iespēja paskaidrot galējās vērtības atbildēs, kas ļauj iegūt detalizētāku informāciju par lietotāju vērtējumu iemesliem. Šī funkcionalitāte palīdz precīzāk analizēt klientu atsauksmes un uzlabot lēmumu pieņemšanas procesu. Rīka izstrādē aizmugursistēmai tika izmantota Go programmēšanas valoda, savukārt priekšgalsistēma tika izveidota, izmantojot JavaScript, Vue.js un Lx. Datu glabāšanai tika izvēlēta PostgreSQL datubāze, kuru administrēšanai izmantots pgAdmin 4 rīks.
 
An audience survey tool based on the Net promoter score methodology The aim of this qualification work was to describe the specification and design of an Audience Survey Tool based on the Net Promoter Score (NPS) methodology. This tool is designed for users to create and manage customer satisfaction surveys, aiming to gather customer opinions on company services, software quality, and collaboration. The primary goal of the system is to simplify the survey creation process. The system includes a feature that allows respondents to explain extreme rating values, providing more detailed insights into the reasons behind their evaluations. This functionality enables a more precise analysis of customer feedback and improves the decision-making process. For the development of the tool, the Go programming language was used for the backend, while the frontend was built using JavaScript, Vue.js, and Lx. Data storage was implemented using a PostgreSQL database, managed with the pgAdmin 4 administration tool.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69148
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV