Show simple item record

dc.contributor.advisorVempers, Jānis
dc.contributor.authorVoitiņa, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:53Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106027
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69148
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis bija aprakstīt specifikāciju un projektējumu Auditoriju aptaujas rīkam pēc Neto indeksa metodoloģijas. Šis rīks ir paredzēts lietotājiem, lai veidotu un pārvaldītu klientu apmierinātības aptaujas, kuru mērķis ir noskaidrot klientu viedokli par uzņēmuma pakalpojumiem, lietojumprogrammatūras kvalitāti un sadarbību. Sistēmas galvenais uzdevums ir atvieglot aptauju izveides procesu. Sistēmā ir ieviesta iespēja paskaidrot galējās vērtības atbildēs, kas ļauj iegūt detalizētāku informāciju par lietotāju vērtējumu iemesliem. Šī funkcionalitāte palīdz precīzāk analizēt klientu atsauksmes un uzlabot lēmumu pieņemšanas procesu. Rīka izstrādē aizmugursistēmai tika izmantota Go programmēšanas valoda, savukārt priekšgalsistēma tika izveidota, izmantojot JavaScript, Vue.js un Lx. Datu glabāšanai tika izvēlēta PostgreSQL datubāze, kuru administrēšanai izmantots pgAdmin 4 rīks.
dc.description.abstractAn audience survey tool based on the Net promoter score methodology The aim of this qualification work was to describe the specification and design of an Audience Survey Tool based on the Net Promoter Score (NPS) methodology. This tool is designed for users to create and manage customer satisfaction surveys, aiming to gather customer opinions on company services, software quality, and collaboration. The primary goal of the system is to simplify the survey creation process. The system includes a feature that allows respondents to explain extreme rating values, providing more detailed insights into the reasons behind their evaluations. This functionality enables a more precise analysis of customer feedback and improves the decision-making process. For the development of the tool, the Go programming language was used for the backend, while the frontend was built using JavaScript, Vue.js, and Lx. Data storage was implemented using a PostgreSQL database, managed with the pgAdmin 4 administration tool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectAptauja
dc.subjectrīks
dc.subjecttīmekļa adrese
dc.subjectAPI
dc.subjectGUID
dc.titleAuditoriju aptaujas rīks pēc Neto indeksa metodoloģijas
dc.title.alternativeAn audience survey tool based on the Net promoter score methodology
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record