Show simple item record

dc.contributor.advisorAparin, Sergei
dc.contributor.authorMaksimčuks, Vladislavs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:53Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106037
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69151
dc.description.abstractLietus efekti spēlēs ir būtiska vizuālās pieredzes sastāvdaļa, kas veicina spēles atmosfēras radīšanu un spēlētāja iesaisti. Šī kvalifikācijas darba ietvaros izstrādāti inovatīvi un mūsdienīgi risinājumi lietus vizualizācijai, izmantojot Cg programmēšanas valodu un Unity Shader Graph rīku. Projekts ietver vairākus elementus, tostarp Post Effect risinājumu, kas nodrošina reālistisku un imersīvu lietus pieredzi, un Particle System, kas simulē pilienu kustību un to mijiedarbību ar vidi. Papildus tika izveidots šeideris un materiāls mitru virsmu imitācijai, kas rada realistisku ūdens atspīduma un mitruma efektu. Visi šie risinājumi ir pielāgoti, optimizēti un integrēti spēļu vidē kā atkārtoti izmantojami elementi, kas palīdz izstrādātājiem radīt unikālu vizuālo noformējumu un uzlabot spēles atmosfēru. Izstrādātie efekti ir testēti dažādās grafikas konfigurācijās, lai nodrošinātu to kvalitāti un darbspēju.
dc.description.abstractDeveloping Shaders for Immersive Rain Effects in Games. Rain effects in games are a crucial component of the visual experience, enhancing the atmosphere and player immersion. This qualification project introduces innovative and modern solutions for visualizing rain using the CG programming language and Unity Shader Graph. The project includes several elements, such as a Post Effect system that ensures realistic and immersive rain visuals, and a particle system simulating raindrop movement and interaction with the environment. Additionally, a shader and material for wet surface simulation were developed, creating authentic water reflection and moisture effects on various game surfaces. These solutions have been customized, optimized, and integrated into game environments as reusable components, enabling developers to create unique visual designs and enrich the game atmosphere. The developed effects have been tested across different graphical configurations to ensure their quality and performance.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectLietus efekti
dc.subjectšeideri
dc.subjectShader Graph
dc.subjectUnity
dc.subjectPost Effect
dc.titleŠaderu izstrāde iespaidīgiem lietus efektiem spēlēs
dc.title.alternativeDeveloping Shaders for Immersive Rain Effects in Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record