Show simple item record

dc.contributor.advisorStučka, Malvīne
dc.contributor.authorNikaļuka, Viviāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:03Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103061
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69176
dc.description.abstractBakalaura darba Pašvaldību komunikācija ar iedzīvotājiem par līdzdalības iespējām mērķis ir analizēt un novērtēt astoņu pašvaldību – Tukuma, Preiļu, Augšdaugavas, Bauskas, Smiltenes, Talsu, Saulkrastu un Jēkabpils komunikāciju ar iedzīvotājiem sociālajos tīklos par līdzdalības iespējām. Darba uzdevumi ir izpētīt teorētisko literatūru par pašvaldībām, politisko un sabiedrības līdzdalību, sabiedrisko attiecību modeļiem, sabiedrības līdzdalības kāpnēm un teorētisko pamatojumu par sociālo tīklu nozīmi pašvaldības komunikācijā, analizēt izvēlēto astoņu pašvaldību komunikāciju ar iedzīvotājiem sociālajos tīklos Instagram un Facebook, veikt intervijas ar pašvaldību sabiedrisko lietu speciālistiem, lai uzzinātu par to veikto komunikāciju ar iedzīvotājiem, veikt pašvaldību sociālo tīklu Instagram un Facebook kontentanalīzi, apkopot iegūto informāciju, analizēt to un veikt secinājumus. Kā darba teorētiskais pamatojums tiek izmantots Šerijas Arnšteinas (Sherry R. Arnstein) sabiedrības līdzdalības kāpnes un Džeimsa Gruninga (James E. Gruning) un Toda Hanta (Todd Hunt) sabiedrisko attiecību modeļi.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis Municipalities communication with citizens on opportunities for participation is to analyse and evaluate the communication of eight municipalities - Tukums, Preiļi, Augšdaugava, Bauska, Smiltene, Talsi, Saulkrasti and Jēkabpils - with citizens in social networks about participation opportunities. The tasks of the thesis are to study the theoretical literature on municipalities, political and public participation, public relations models, ladders of public participation and theoretical background on the role of social networks in municipal communication, to analyse the selected eight municipalities' communication with citizens on social networks Instagram and Facebook, to conduct interviews with municipalities' public affairs specialists to find out about their communication with citizens, to conduct content analysis of municipalities' social networks Instagram and Facebook, to collect, analyse and draw conclusion form the obtained information. The theoretical basis of the work is Sherry R. Arnstein's ladder of citizen participation ladder and the public relations models of James E. Gruning and Todd Hunt.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne
dc.subjectlīdzdalība
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectpašvaldības
dc.subjectiedzīvotāji
dc.titlePašvaldību komunikācija ar iedzīvotājiem par līdzdalības iespējām
dc.title.alternativeMunicipalities communication with citizens on opportunities for participation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record