Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKronberga, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:04Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103383
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69179
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir sporta klubu “My Fitness” un “Lemon Gym” komunikācija sociālajā medijā “Facebook” un auditorijas attieksme (01.03.2023. – 01.03.2024.). Darba mērķis ir noskaidrot, kā sporta klubi “My Fitness” un “Lemon Gym” komunicē ar savu auditoriju sociālajā medijā “Facebook” un novērtēt, kāda ir auditorijas attieksme. Kā arī noskaidrot, kura sporta kluba komunikācija ir veiksmīgāka, balstoties uz auditorijas vērtējumu. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģiskās daļas, empīriskās daļas, rezultātu daļas un secinājumiem. Teorētisko bāzi veido literatūras apskats par organizāciju komunikāciju, organizāciju komunikācijas pieejām, komunikāciju un pakalpojumu zīmolu, sociālajiem medijiem, sociālo mediju izmantošanu un funkcijām, sociālajiem tīkliem. Kā arī par auditoriju, auditorijas attieksmi, par auditorijas attieksmes mērīšanu un funkcijām. Empīriskajā daļā tiek pielietotas trīs pētnieciskās metodes: intervija, aptauja, kontentanalīze.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor's thesis is communication of the sports clubs "My Fitness" and "Lemon Gym" on the social media “Facebook” and the attitude of the audience (01.03.2023. – 01.03.2024.). The aim of the work is to find out how sports clubs "My Fitness" and "Lemon Gym" communicate with their audience on the social media Facebook and to assess the attitude of the audience. As well as finding out which sports club's communication is more successful, based on the audience's evaluation. The bachelor's thesis consists of a theoretical part, a methodological part, an empirical part and a part of results and conclusions. The theoretical base consists of a review of the literature on organizational communication, organizational communication approaches, communication and service branding, social media, social media use and functions, social networks. As well as about audience, audience attitude, audience attitude measurement and functions. In the empirical part, three research methods are applied: interview, survey, content analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsporta klubs “My Fitness”
dc.subjectsporta klubs “Lemon Gym”
dc.subjectauditorija
dc.subject“Facebook”
dc.subjectkomunikācija
dc.titleSporta klubu “My Fitness” un “Lemon Gym” komunikācija sociālajā medijā “Facebook” un auditorijas attieksme (01.03.2023. – 01.03.2024.)
dc.title.alternativeCommunication of the sports clubs "My Fitness" and "Lemon Gym" on the social media “Facebook” and the attitude of the audience (01.03.2023. – 01.03.2024.)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record