Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorBernharde, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:04Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103456
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69181
dc.description.abstractBakalaura darba “Dabīgās kosmētikas zīmolu “Gusto” un “Estere” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook 2023.gadā” mērķis ir noskaidrot, kādus digitālā mārketinga komunikācijas paņēmienus savā komunikācijā sociālajos medijos Instagram un Facebook izmanto zīmoli “Gusto” un “Estere”, kā tos vērtē zīmolu mērķauditorijas. Darba teorētisko bāzi veido 4 nodaļas, kurās tiek apskatīts un raksturots digitālais mārketings, sociālie mediji un sociālo mediju mārketings, uzņēmuma zīmols, kā arī patērētāja uzvedība. Darba empīriskajā daļā tiek pielietotas 3 izpētes metodes – kvantitatīvā kontentanalīze, tiešsaistes anketēšana un daļēji strukturēta intervija. Darba noslēgumā tiek secināts, ka “Gusto” un “Estere” sociālo mediju komunikācijā ir saskatāmas līdzības, taču “Gusto” savā komunikācijā aktīvi izmanto konkursu ierakstus, kas piesaista plašu auditoriju, savukārt “Estere” bieži izmanto tēmturus, kā arī apmaksātās reklāmas Facebook Ads, lai popularizētu zīmolu. Atslēgvārdi: sociālie mediji, komunikācija, mārketings, Instagram, Facebook
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis "Communication of natural cosmetics brands "Gusto" and "Estere" on social media platforms Instagram and Facebook in 2023" is to find out what digital marketing communication techniques are used by the brands "Gusto" and "Estere" in their communication on social media Instagram and Facebook and how it is perceived by the brands' target audiences. The theoretical base of the work consists of 4 chapters, which examine and describe digital marketing, social media and social media marketing, company branding, as well as consumer behavior. In the empirical part of the work, 3 research methods are applied - quantitative content analysis, online questionnaire and semi-structured interview. At the end of the work, it is concluded that "Gusto" and "Ester" have visible similarities in social media communication, but "Gusto" actively uses contest entries in its communication, which attract a wide audience, while "Estere" often uses hashtags, as well as paid advertisements in Facebook Ads, to promote the brand. Keywords: social media, communication, marketing, Instagram, Facebook
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectmārketings
dc.subjectInstagram
dc.subjectFacebook
dc.titleDabīgās kosmētikas zīmolu “Gusto” un “Estere” komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook 2023.gadā
dc.title.alternativeCommunication of natural cosmetics brands "Gusto" and "Estere" on social media platforms Instagram and Facebook in 2023
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию