Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRadzobe, Zane
dc.contributor.authorLiepa, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:07Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103591
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69194
dc.description.abstractBakalaura darba “Realitātes šovu komunikācijas ietekme uz dalībniekiem un auditoriju: ’’Kaislību vasara’’ un ’’Ģimene burkā’’ gadījumi” mērķis ir noskaidrot, vai un kā auditorija reaģē uz cilvēku mijiedarbībām realitātes šovos, kā arī noskaidrot kā paši dalībnieki izjūt savu reprezentāciju tajos. Darba teorētiskajā daļā apkopotas tēmas par realitātes televīziju, realitātes šoviem, šovu dalībniekiem un auditoriju. Pētījumā izmantotās metodes ir kontentanalīze, aptaujas anketa un daļēji strukturētās intervijas un pētījuma dizains. Pētījuma rezultāti norāda, ka Latvijas realitātes televīzija nav pārlieku samākslota, bet auditorijas priekšstati lielā mērā ir pretēji. Auditorija nejūt lielu ietekmi no realitātes šovu satura un šovu dalībniekiem pieredze projektos ne vienmēr ir dzīvi izmainošs notikums.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis “The impact of reality show communication on participants and audience: the cases of ’’Kaislību vasara’’ and ’’Ģimene burkā’’" is to find out whether and how the audience reacts to human interactions in reality shows, as well as to find out how the participants themselves feel about their representation in them. The theoretical part of the thesis summarises the topics of reality television, reality shows, show participants and audiences. The methods used in the study are contentanalysis, questionnaire and semi-structured interviews and research design. The results indicate that Latvian reality television is not too fake, but that audience perceptions are largely the opposite. Audiences do not feel much influence from the content of reality shows and for show participants the experience of the projects is not necessarily a life-changing event.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjecttelevīzija
dc.subjectrealitātes šovi
dc.subjectpersonības
dc.subjectietekme uz auditoriju
dc.titleRealitātes šovu komunikācijas ietekme uz dalībniekiem un auditoriju: ''Kaislību vasara'' un ''Ģimene burkā'' gadījumi
dc.title.alternativeThe impact of reality show communication on participants and audiences: the cases of "Kaislību vasara" and "Ģimene burkā"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию