Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKotovs, Svjatoslavs
dc.contributor.authorMize, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:09Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103624
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69203
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt zīmola personifikācijas izmantošanu mūsdienu mārketinga stratēģijās, tā lomu reklāmā uzņēmumam “Kārums”. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmola raksturojumu, identitāti un tēlu, atpazīstamību, personības pieeju, vēstījumu, vizuālo komunikāciju, mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos un zīmola personifikāciju. Par pētījuma metodēm izmantota daļēji strukturēta intervija ar zīmola pārstāvi, aptauja ar patērētājiem un kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze ar zīmola sociālo mediju profiliem.
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis is " Brand personification as a strategic communication tool: The example of "Kārums". The aim of the thesis is to study and analysis the use of brand personification in modern marketing strategies, its role in advertising for the company "Kārums". The theoretical part deals with the theory of brand characteristics, identity and image, recognition, personality approach, message, visual communication, marketing communication, marketing communication on social networks and brand personification. The research methods used are semi-structured interview with the brand representative, survey with consumers and qualitative and quantitative contingency analysis with the brand's social media profiles.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmols
dc.subject"Kārums"
dc.subjectzīmola personifikācija
dc.subjecttalismans
dc.subjectzīmola tēls
dc.titleZīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs
dc.title.alternativeBrand personification as a strategic communication tool: The example of "Kārums"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige