Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorGudberga, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:10Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103649
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69208
dc.description.abstractBakalaura darba "Iniciatīvas "Sievietei paveicās" komunikācija sociālajā tīklā "Instagram": 2021.-2024. gada analīze" mērķis ir izpētīt kāda ir biedrības komunikācija sociālajā tīklā “Instagram” laika periodā no 2021. gada 13. maija – 2024. gada 4. aprīlim un vai “Instagram” saturs apmierina auditorijas vajadzības. Darba teorētisko daļu veido organizāciju teorija, mediju lietojuma un apmierinājuma teorija, tiek skaidrots sociālo mediju un “grassroots” aktīvisma jēdzieni. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta aptauja, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze kā izmantotās pētnieciskās metodes empīriskajā daļā. Pētījumā secināts, ka, veidojot saturu, komunikācijas mērķi tiek sasniegti un auditorija uztver “Sievietei paveicās” sociālā tīkla “Instagram” profila vēstījumu un vērtē to pozitīvi. Atslēgvārdi: sociālie mediji, organizācija, auditorija, grassroots aktīvisms, Instagram
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "Communication analysis of the initiative "Sievietei paveicās" on social network "Instagram" (2021-2024)" is to analyze the communication of the organisation on the social network "Instagram" in the period from 13 May 2021 to 4 April 2024 and whether the content of "Instagram" meets the needs of the audience. The theoretical part of the thesis consists of organisation theory, media use and gratification theory, the concepts of social media and grassroots activism are explained. The methodological part describes a survey, a semi-structured interview and a content analysis as the research methods used in the empirical part. The study concludes that the content achieves the communication goals. The audience perceives the message and has a positive view of "Sievietei paveicās" on social network “Instagram”. Keywords: social media, organisation, audience, grassroots activism, Instagram
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectorganizācija
dc.subjectauditorija
dc.subjectgrassroots aktīvisms
dc.subjectInstagram
dc.titleIniciatīvas "Sievietei paveicās" komunikācija sociālajā tīklā "Instagram": 2021.-2024. gada analīze
dc.title.alternativeCommunication analysis of the initiative "Sievietei paveicās" on social network "Instagram" (2021-2024)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige