Kā interneta tehnoloģiju attīstība mainījusi ārējo biznesa komunikāciju Latvijā
Author
Aleidzāns, Dainis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vilūns, Raivis
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Globalizācijas un tehnoloģisko inovāciju laikmetā interneta tehnoloģijas revolucionizēja daudzus sabiedrības dzīves aspektus, arī biznesa jomu. Īpaši ievērojami šī ietekme izpaudās ārējā biznesa komunikācijā, kur internets pavēris jaunus apvāršņus uzņēmumu mijiedarbībai ar klientiem, partneriem un konkurentiem. Pētījums, kas veltīts ārējās biznesa komunikācijas pārveides analīzei Latvijā interneta tehnoloģiju attīstības ietekmē, skar galvenās izmaiņas komunikācijas stratēģijās, informācijas izplatīšanas metodēs un pieejās mijiedarbībai ar mērķauditoriju. Balstoties uz teorētisko analīzi un empīriskajiem datiem, darbs piedāvā kompleksu skatījumu uz to, kā kompānijas Latvijā pielāgojas digitālā laikmeta jaunajām reālijām, paaugstinot savas ārējās komunikācijas efektivitāti un nostiprinot savas pozīcijas tirgū. Pētījuma rezultāti uzsver interneta tehnoloģiju nozīmīgumu mūsdienu biznesā un sniedz ieteikumus efektīvu komunikācijas stratēģiju tālākai attīstībai. In an era of globalisation and technological innovation, internet technology revolutionised many aspects of society's life, including the business realm. This impact was particularly evident in external business communications, where the Internet has opened new horizons for business interaction with customers, partners and competitors. The study, which is dedicated to the analysis of transformation of external business communications in Latvia due to the development of Internet technologies, touches on the main changes in communication strategies, methods of dissemination of information and approaches to interaction with the target audience. Based on theoretical analysis and empirical data, the work offers a complex view of how companies in Latvia adapt to the new realities of the digital age, increasing the efficiency of their external communications and strengthening their position in the market. The results of the study emphasize the importance of Internet technologies in modern business and provide recommendations for the further development of effective communication strategies.