Show simple item record

dc.contributor.advisorVilūns, Raivis
dc.contributor.authorAleidzāns, Dainis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:12Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103758
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69217
dc.description.abstractGlobalizācijas un tehnoloģisko inovāciju laikmetā interneta tehnoloģijas revolucionizēja daudzus sabiedrības dzīves aspektus, arī biznesa jomu. Īpaši ievērojami šī ietekme izpaudās ārējā biznesa komunikācijā, kur internets pavēris jaunus apvāršņus uzņēmumu mijiedarbībai ar klientiem, partneriem un konkurentiem. Pētījums, kas veltīts ārējās biznesa komunikācijas pārveides analīzei Latvijā interneta tehnoloģiju attīstības ietekmē, skar galvenās izmaiņas komunikācijas stratēģijās, informācijas izplatīšanas metodēs un pieejās mijiedarbībai ar mērķauditoriju. Balstoties uz teorētisko analīzi un empīriskajiem datiem, darbs piedāvā kompleksu skatījumu uz to, kā kompānijas Latvijā pielāgojas digitālā laikmeta jaunajām reālijām, paaugstinot savas ārējās komunikācijas efektivitāti un nostiprinot savas pozīcijas tirgū. Pētījuma rezultāti uzsver interneta tehnoloģiju nozīmīgumu mūsdienu biznesā un sniedz ieteikumus efektīvu komunikācijas stratēģiju tālākai attīstībai.
dc.description.abstractIn an era of globalisation and technological innovation, internet technology revolutionised many aspects of society's life, including the business realm. This impact was particularly evident in external business communications, where the Internet has opened new horizons for business interaction with customers, partners and competitors. The study, which is dedicated to the analysis of transformation of external business communications in Latvia due to the development of Internet technologies, touches on the main changes in communication strategies, methods of dissemination of information and approaches to interaction with the target audience. Based on theoretical analysis and empirical data, the work offers a complex view of how companies in Latvia adapt to the new realities of the digital age, increasing the efficiency of their external communications and strengthening their position in the market. The results of the study emphasize the importance of Internet technologies in modern business and provide recommendations for the further development of effective communication strategies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectbizness
dc.subjecttehnoloģijas
dc.subjecttirgus adaptācija
dc.subjectLatvija
dc.titleKā interneta tehnoloģiju attīstība mainījusi ārējo biznesa komunikāciju Latvijā
dc.title.alternativeHow the development of Internet technologies has changed external business communication in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record