Sezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "Meistars" piemērs
Author
Misiņa, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Sezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "MEISTARS" piemērs" mērķis ir izpētīt, kā sezonālie un svētku periodi ietekmē uzņēmuma “MEISTARS” komunikācijas stratēģijas Latvijas tirgū. Darba teorētiskā daļa ietver informāciju par mārketinga pamatprincipiem, balstoties uz F. Kotlera teorijām, kā arī pievēršas sezonālā un emocionālā mārketinga aspektiem. Pētījuma ietvaros izmantotas tādas metodes kā Google Trends analīze, sociālo tīklu kontentanalīze, aptaujas un intervijas. Sezonas un svētku mārketings ir būtisks elements, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties tirgus svārstībām un veidot veiksmīgu komunikāciju ar patērētājiem. The aim of the bachelor thesis "The impact of seasonality and holidays on communication in the beauty industry: the case of MEISTARS" is to investigate how seasonal and festive periods affect the communication strategies of MEISTARS in the Latvian market. The theoretical part of the work includes information on the basic principles of marketing based on the theories of F. Kotler, as well as focuses on the seasonal and emotional aspects of marketing. The research uses methods such as Google Trends analysis, social network contingent analysis, surveys and interviews. Seasonal and festive marketing is an essential element in helping companies to adapt to market fluctuations and to communicate successfully with consumers.