Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorMisiņa, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:22Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106316
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69268
dc.description.abstractBakalaura darba “Sezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "MEISTARS" piemērs" mērķis ir izpētīt, kā sezonālie un svētku periodi ietekmē uzņēmuma “MEISTARS” komunikācijas stratēģijas Latvijas tirgū. Darba teorētiskā daļa ietver informāciju par mārketinga pamatprincipiem, balstoties uz F. Kotlera teorijām, kā arī pievēršas sezonālā un emocionālā mārketinga aspektiem. Pētījuma ietvaros izmantotas tādas metodes kā Google Trends analīze, sociālo tīklu kontentanalīze, aptaujas un intervijas. Sezonas un svētku mārketings ir būtisks elements, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties tirgus svārstībām un veidot veiksmīgu komunikāciju ar patērētājiem.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis "The impact of seasonality and holidays on communication in the beauty industry: the case of MEISTARS" is to investigate how seasonal and festive periods affect the communication strategies of MEISTARS in the Latvian market. The theoretical part of the work includes information on the basic principles of marketing based on the theories of F. Kotler, as well as focuses on the seasonal and emotional aspects of marketing. The research uses methods such as Google Trends analysis, social network contingent analysis, surveys and interviews. Seasonal and festive marketing is an essential element in helping companies to adapt to market fluctuations and to communicate successfully with consumers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsezonalitāte
dc.subjectsvētku mārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectskaistumkopšanas nozare
dc.subject“Meistars”
dc.titleSezonalitātes un svētku dienu faktoru ietekme uz komunikāciju skaistumkopšanas nozarē: "Meistars" piemērs
dc.title.alternativeThe Impact of Seasonality and Holiday Factors on Communication in the Beauty Industry: The Case of "Meistars"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record