• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala "Laundry House" piemērs

Thumbnail
View/Open
303-106341-Davidavicus_Girts_gd21027.pdf (2.579Mb)
Author
Davidavičus, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Mārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala “Laundry House” piemērs” izstrādāts, lai noskaidroti, kādi mūsdienās Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļā – teorētiskās daļas, kurā tiek apkopota informācija par mārketingu, digitālo mārketingu, sociālajiem tīkliem un zīmolu, metodoloģiskajā daļā tiek aprakstīts par izmantotajām pētniecības metodēm – kvalitatīvajām, satura analīzi un interviju, kā arī kvantitatīvo, aptauju, empīriskajā daļa tiek pielietotas šīs metodes un gūti rezultātiem no kuriem izvirzīti secinājumi. Apkopojot bakalaura darba gūtu informāciju un rezultātus, var secināt, ka pop-up veikala “Laundry House” uzņēmuma izvirzītie mērķi ir bijuši sekmīgi un ka divu uzņēmumu savstarpēja sadarbība var palīdzēt viens otram attīstīties.
 
The bachelor's thesis "Achieving marketing goals within the framework of collaboration between two companies: the example of the pop-up store “Laundry House” was developed to determine what modern marketing strategies are like today. This research consists of three parts: the theoretical section, which compiles information about marketing, digital marketing, social media, and branding; the methodological section, which describes the research methods used—qualitative methods such as content analysis and interviews, as well as quantitative methods such as surveys; and the empirical section, where these methods are applied, results are obtained, and conclusions are drawn based on these findings. Summarizing the information and results obtained in the bachelor's thesis, it can be concluded that the goals set by the "Laundry House" pop-up store have been successfully achieved and that mutual collaboration between two companies can contribute to their development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69276
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV