Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorDavidavičus, Ģirts
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:23Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106341
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69276
dc.description.abstractBakalaura darba “Mārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala “Laundry House” piemērs” izstrādāts, lai noskaidroti, kādi mūsdienās Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļā – teorētiskās daļas, kurā tiek apkopota informācija par mārketingu, digitālo mārketingu, sociālajiem tīkliem un zīmolu, metodoloģiskajā daļā tiek aprakstīts par izmantotajām pētniecības metodēm – kvalitatīvajām, satura analīzi un interviju, kā arī kvantitatīvo, aptauju, empīriskajā daļa tiek pielietotas šīs metodes un gūti rezultātiem no kuriem izvirzīti secinājumi. Apkopojot bakalaura darba gūtu informāciju un rezultātus, var secināt, ka pop-up veikala “Laundry House” uzņēmuma izvirzītie mērķi ir bijuši sekmīgi un ka divu uzņēmumu savstarpēja sadarbība var palīdzēt viens otram attīstīties.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Achieving marketing goals within the framework of collaboration between two companies: the example of the pop-up store “Laundry House” was developed to determine what modern marketing strategies are like today. This research consists of three parts: the theoretical section, which compiles information about marketing, digital marketing, social media, and branding; the methodological section, which describes the research methods used—qualitative methods such as content analysis and interviews, as well as quantitative methods such as surveys; and the empirical section, where these methods are applied, results are obtained, and conclusions are drawn based on these findings. Summarizing the information and results obtained in the bachelor's thesis, it can be concluded that the goals set by the "Laundry House" pop-up store have been successfully achieved and that mutual collaboration between two companies can contribute to their development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLaundry House
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectSadarbība
dc.titleMārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala "Laundry House" piemērs
dc.title.alternativeAchieving marketing goals within the framework of collaboration between two companies: the example of the pop-up store "Laundry House"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию