Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava-Āboliņa, Laura
dc.contributor.authorCīrule, Sandija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:25Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other106348
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69281
dc.description.abstractBakalaura darbā “Lietotāju radīts saturs sociālo mediju mārketingā Latvijā 2023-2024.gadam” tiek analizēts Lietotāju radīts saturs (User- Generated Content, UGC) un tā loma sociālo mediju mārketingā Latvijā. Pētījumā tiek aplūkots, kā Latvijā pastāvoši uzņēmumi izmanto UGC saturu sociālo mediju mārketinga stratēģijās, lai veicinātu zīmola uzticamību, klientu lojalitāti un autentiskumu. Darbā analizēti teorētiskie aspekti par UGC, sociālo mediju mārketingu, mārketingu 5.0 un 6.0 kā arī tiek analizēts Latvijā pastāvošu uzņēmumu UGC satura pielietojums sociālajos medijos. Empīriskā daļā tiek izmantotas 3 pētnieciskās metodes- satura analīze, izvērtējot 3 konkrētus Latvijā esošus uzņēmumus un to sociālo mediju kontus- Intagram, Facebook un Tik Tok, veicot UGC satura pielietojumu, daļēji strukturēta intervija ar sociālo mediju menedžeri- Kitiju Spēka-Štrobi un interneta aptauja ar patērētājiem, lai izprastu UGC efektivitāti.
dc.description.abstractThe bachelor thesis "User-generated content in social media marketing in Latvia 2023-2024" analyses User-Generated Content (UGC) and its role in social media marketing in Latvia. The study examines how existing companies in Latvia use UGC content in their social media marketing strategies to promote brand credibility, customer loyalty and authenticity. The theoretical aspects of UGC, social media marketing, marketing 5.0 and 6.0 are analysed, as well as the use of UGC content in social media by existing companies in Latvia. The empirical part uses 3 research methods- content analysis, evaluating 3 specific Latvian companies and their social media accounts- Intagram, Facebook and Tik Tok, conducting UGC content application, semi-structured interview with social media manager- Kitija Spēka-Štrobe and online survey with consumers to understand the effectiveness of UGC.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlietotāju radīts saturs
dc.subjectUGC
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectmārketings 5.0
dc.subjectmārketings 6.0
dc.titleLietotāju radīts saturs sociālo mediju mārketingā Latvijā 2023.-2024.gadam
dc.title.alternativeUser-generated content in social media marketing in Latvia 2023-2024
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record