Show simple item record

dc.contributor.advisorGridina, Jeļena
dc.contributor.authorŅikitina, Ance
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:08:37Z
dc.date.available2025-05-28T01:08:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other103392
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69303
dc.description.abstractŠis pētījums ir vērsts uz dziesmu kā motivācijas rīku izmantošanu franču valodas kā svešvalodas klasē Latvijā skolu kontekstā. Galvenie pētījuma jautājumi saistīti ar saikni starp latviešu skolēnu motivāciju un dziesmām valodu klasē, kā arī ar dziesmu kā valodas prasmju attīstības rīku. Pētījums sastāv no latviešu skolēnu rakstisko darbu kvalitatīvās analīzes, kā arī kvalitatīvās un kvantitatīvās anketu analīzes. Rezultāti norāda, ka latviešu izglītojamie uzskata dziesmu par motivācijas rīku franču valodas kā svešvalodas klasē, tomēr dziesmu izmantošanai Latvijas kontekstā vajag atbilst attiecīgiem kritērijiem.
dc.description.abstractThis research aims to study songs as a motivational tool in French as a Foreign language classroom in the school environment in Latvia. The main questions of the research concern the link between the motivation of Latvian learners and songs in the classroom, as well as songs as tools for developing language skills. The research consists of theoretical framework and qualitative analysis of the written productions of Latvian learners, as well as qualitative and quantitative analysis of the responses obtained from questionnaires. The results indicate that Latvian learners consider the song as a motivational tool in the FLE classroom; however, the implementation of the lessons must follow criteria based on Latvian learners.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība un literatūrzinātne
dc.subjectdziesma
dc.subjectklase
dc.subjectfranču valoda kā svešvaloda
dc.subjectmotivācija
dc.subjectautentiski materiāli
dc.titleDziesma kā motivācijas rīks franču valodas kā svešvalodas stundā Latvijas kontekstā
dc.title.alternativeThe song as a motivation tool in French as a foreign language class in the context of Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record