• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lasītprasmes sekmēšana pirmsskolas izglītības 3. posmā

Thumbnail
Открыть
299-105617-Jansone_Laura_lj20018.pdf (2.341Mb)
Автор
Jansone, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums: Lasītprasmes sekmēšana pirmsskolas izglītības 3. posmā Darba autore: Laura Jansone. Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Līga Aboltiņa. Pētījuma mērķis: veikt latviešu un angļu valodā pieejamo pētījumu analīzi, apzināt sasniedzamos rezultātus pirmsskolas izglītības 3. posmā. Praktiski izpētīt, kādi metodiskie paņēmieni var sekmēt lasītprasmes attīstību pirmsskolas izglītības 3. posmā. Balstoties uz novērojumiem, izstrādāt materiālus, lai uzlabotu izvirzīto sasniedzamo rezultātu sniegumu. Pētījuma rezultāti atklāj, kāda veida aktivitātes piedāvāt bērniem lasītprasmes veicināšanai pirmsskolas izglītības 3. posmā, kā arī ļauj sagatavot ieteikumus pirmsskolas skolotājiem. Bakalaura darba apjoms: 68 lpp., 6 tabulas, 7 attēli, 41 izmantotie literatūras avoti, 15 pielikumi. Atslēgas vārdi: lasītprasme, lasīšana, vēlēšanās lasīt, pirmsskolas 3. posms.
 
Bachelor's thesis title: Promoting reading skills in the 3rd stage of preschool education Author: Laura Jansone. Scientific supervisor: Dr. paed. Līga Aboltiņa. Research objective: to conduct an analysis of available research in Latvian and English, to identify achievable results in the 3rd stage of preschool education. To practically investigate what methodological techniques can promote the development of reading literacy in the 3rd stage of preschool education. Based on observations, to develop materials to improve the performance of the set achievable results. The results of the study reveal what types of activities to offer children to promote reading literacy in the 3rd stage of preschool education, as well as allow for the preparation of recommendations for preschool teachers. Bachelor's thesis volume: 68 pages, 6 tables, 7 images, 41 used literature sources, 15 appendices. Keywords: reading literacy, reading, desire to read, preschool stage 3.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69377
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV