Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorStepiņa, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105774
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69393
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Sīkās pirkstu motorikas attīstība 2. vecumposma veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā. Darba autore: Karīna Stepiņa Darba vadītāja: Māra Urdziņa – Deruma Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt 3-4 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību tehnoloģiju mācību jomā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tiek apskatīta un izzināta teorētiskā pedagoģijas un psiholoģijas literatūra par sīko pirkstu motoriku, tehnoloģiju mācību jomu un bērnu attīstību un prasmēm vecumā no 3 – 4 gadiem. Kvalifikācijas darba otrajā daļā praktiski darbojoties tiek pārbaudīts, kā ar dažādu uzdevumu un aktivitāšu palīdzību tehnoloģiju mācību centrā var attīstīt sīko motoriku. Tika izstrādāti vērtēšanas kritēriji sīkās motorikas attīstības izvērtēšanai, kur bērni tiek novērtēti pirms un pēc aktivitāšu, uzdevumu izspēlēšanas, izpildīšanas darbības. Kvalifikācijas darba otrajā daļā ir redzamas dažādas aktivitātes tehnoloģiju mācību jomā, kas attīsta un veicina sīko pirkstu motorikas attīstīšanos. Kvalifikācijas darba apjoms: 37 lpp, 7 tabulas, 20 literatūras un citu avotu saraksts, 2 pielikumi, 29 attēli. Atslēgas vārdi: Sīkā pirkstu motorika, bērns, pirmsskola, uzdevumi.
dc.description.abstractTitle of qualification: Developing fine finger motor skills in children in pre - school 2rd stage technology education. Author of the work: Karīna Stepiņa Head of work: Māra Urdziņa – Deruma Objective of work: To theoretically explore and practically test the development of fine finger motor skills in 3-4 year old children in the field of technology education. The qualification work consists of two parts: The first part of the qualification work reviews and explores the theoretical pedagogical and psychological literature on fine motor skills, technology learning and the development and skills of children aged 3-4 years. The second part of the qualification examines how fine motor skills can be developed through various tasks and activities in a technology learning centre. Evaluation criteria were developed to assess fine motor development, where children are evaluated before and after activities, tasks and performance. The second part of the qualification work shows different activities in the field of technology education that develop and promote the development of fine finger motor skills. Volume of qualification: 37 pages, 7 tables, 20 literature used and sources, 2 appendix, 29 pictures. Key words: Fine finger motor skills, child, pre-school, tasks.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSīkā pirkstu motorika
dc.subjectbērns
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectuzdevumi
dc.titleSīkās pirkstu motorikas attīstīšana 2. vecumposma veciem bērniem tehnoloģiju mācību jomā
dc.title.alternativeDeveloping fine finger motor skills in children pre – school 2nd stage in technology education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record