Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorLīduma, Rigonda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:40Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105801
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69396
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Sociālo prasmju veicināšana 6 - 7 gadus veciem bērniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu (UHDS) ar galda spēļu palīdzību”. Darba autore – Rigonda Līduma; Darba vadītāja – Mg. pead. Egija Laganovska; Darba mērķis ir noskaidrot galda spēļu nozīmi bērnu 6 - 7 gadu vecumā sociālo prasmju veicināšanai. Darbā izmantoti zinātniskās literatūra un elektroniskie informāciju avoti. Tika analizēts bērnu 6 - 7 gadu vecumā attīstības raksturojums, bērnu ar UHDS sociālās prasmju problēmas, analizēta informācija par galda spēlēm un to izmantošanas iespējām. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums par sociālo prasmju veicināšanu bērniem ar UHDS sociālo prasmju veicināšanai ar galda spēļu palīdzību, kur tika veikta pedagogu anketēšana, bērnu pedagoģiskā novērošana un datu analīze. Nobeigumā ir veikti secinājumi un ieteikti ieteikumi. Darbs sastāv no 4 nodaļām, 7 apakšnodaļām un 3 pielikumiem, kopā veidojot 48 lappuses.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is "Promoting social skills for 6 - 7 year old children with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) with the help of board games". The author of the work - Rigonda Līduma; Supervisor - Mg. pead. Egija Laganovska; The aim of the work is to find out the role of board games in promoting social skills in children aged 6 - 7 years. The work uses scientific literature and electronic sources of information. The characteristics of development of children aged 6 - 7, problems of social skills of children with ADHD, information about board games and their use were analysed. In the practical part, a study was conducted on the promotion of social skills in children with ADHD with the help of board games, where a questionnaire of teachers, pedagogical observation of children and data analysis were carried out. Finally, conclusions and recommendations are made. The thesis consists of 4 chapters, 7 subchapters and 3 annexes, totaling 48 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectbērni ar UHDS
dc.subject6 - 7 gadi
dc.subjectveicināšana
dc.subjectgalda spēles
dc.titleSociālo prasmju veicināšana 6-7 gadus veciem bērniem ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu (UDHS) ar galda spēļu palīdzību
dc.title.alternativePromoting Social Skills for 6-7 Year Old Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) with the Help of Board Games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию