Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorKarazieja, Daniela
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105887
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69400
dc.description.abstractDarba autore: Daniela Karzieja Darba nosaukums: 3- 4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs. Pētījuma mērķis: Pētīt un analizēt 3-4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšanas iespējas, izmantojot spēles un rotaļas. Pētījuma saturs: Teorētiskajā daļā tiek aprakstītas un analizētas dažādu autoru teorijas par bērnu 3- 4 gadu vecu bērnu valodas sekmēšanu, aparkstot 3- 4 gadu vecu bērnu vecumposma īpatnības, kā arī spēļu un rotaļu lomu valodas apguves veicināšanā. Pētījuma empīriskajā daļā tiek imantota novērošanas metode un izstrādāti vērtēšanas kritēriji, balstoties uz tiem, veikta bērnu analīze pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājuma darbības. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā pārbaudīt kā tiek sekmēta bērnu valodas apguve izmantojot rotaļas un spēles, kā arī tiek veikta iegūto datu analīze. Pētījumā piedalās 9 bērni, 4 zēni, 5 meitenes, vecumā 3-4 gadi. Atslēgas vārdi: Valoda, runas attīstība, rotaļas, spēles, bērni, rotaļnodarbība, 3-4 gadi. Darba apjoms: 58 lpp, 5 tabulas, 3 attēli, 11 pielikumi, 40 literatūras avoti: 24 latviešu valodas avoti, 16 svešvalodu lietratūras avoti.
dc.description.abstractAuthor of the Work: Daniela Karzieja Title of the Work: Promoting language development in children aged 3-4 through play and games. Objective of the Study: To explore and analyze opportunities for promoting language development in 3-4-year-old children using games and play. Content of the Study: The theoretical section describes and analyzes various authors' theories on promoting language acquisition in 3-4-year-old children, focusing on the specific characteristics of this age group and the role of games and play in fostering language development. The empirical section utilizes the observation method and develops evaluation criteria. Based on these criteria, an analysis of the children is conducted before and after the pedagogical intervention. The pedagogical intervention tests how language acquisition is promoted using games and play, followed by an analysis of the obtained data. The study involves 9 children (4 boys and 5 girls) aged 3-4 years. Keywords: Language, speech development, play, games, children, play-based activities, 3-4 years. Extent of the Work: 58 pages, 5 tables, 3 photos, 11 appendices, 40 references (24 in Latvian, 16 in foreign languages).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectValoda
dc.subjectRunas attīstība
dc.subjectRotaļas
dc.subjectSpēles
dc.subjectBērni
dc.title3-4 gadu vecu bērnu valodas apguves sekmēšana rotaļās un spēlēs
dc.title.alternativePromoting language development in children aged 3-4 through play and games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record