Show simple item record

dc.contributor.advisorJofe-Bordjakovska, Alina
dc.contributor.authorUlmane, Daiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.available2025-05-29T01:01:41Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105923
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69405
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis – teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt kā veiksmīgi sekmēt pašvadītu mācīšanos āra nodarbībās. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas, kurā tiek analizētas dažādu autoru atziņas, veikta novērošana un vērtēšana, praktiski tika organizētas izmēģinājumdarbības pašvadītas mācīšanās veicināšani un datu analīze pēc vērtējumiem. Teorētiskā daļa sastāv no trīs apakšdaļām, kurās tiek aprakstītas un analizētas dažādu autoru domas un atziņas par pašvadītu mācīšanos, 4 – 5 gadīgu bērnu raksturojums un pašvadītas mācīšanās iespējas āra vidē. Empīriskā daļā satāv no četrām apakšdaļām, kurās tiek aprakstīta pētījuma metadoloģija, kurā tiek izstrādāti četri kritēriji, lai viektu bērnu izvērtēšanu, veikts pētāmo bērnu raksturojums, aprakstīta petījuma norise (organizētās nodarbības pašvadītas mācīšanās veicināšanai), apkopoti un analizēti pētījuma rezultāti. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lpp., kvalifikācijas darbā ir 10 attēli, 4 tabulas, 29 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe qualification work consists of two parts: a theoretical and empirical part analysing the knowledge of different authors, monitoring and evaluation, practically organising pilot activities to promote self-directed learning, and analysing data by evaluation. The theoretical part consists of three subdivisions describing and analysing the thoughts and insights of diffe -rent authors on self-guided learning, the characteristics of 4 to 5 year olds and the possibilities for self-guided learning in an outdoor environment. The empirical part shall consist of four sub-sections, describing the metadology of the study, in which four criteria are developed to host the evaluation of children, characterisation of the children to be studied, presentation of the course of the study (organised lessons to promote self-directed learning), compilation and analysis of the results of the study.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject4-5 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectāra nodarbības
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.titlePašvadītas mācīšanās sekmēšana 4 - 5 gadu veciem bērniem āra nodarbībās.
dc.title.alternativePromoting self-driving learning for 4 - to 5-year- olds in outdoor classes.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record