Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorSpirins, Vladislavs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:20Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108069
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70243
dc.description.abstractMaģistra darbā tiks analizēts Rotko muzeja zīmola veidošanas un attīstības process, akcentējot kultūras mantojuma interpretācijas, vizuālās identitātes un sadarbības nozīmi. Darba aktualitāti nosaka zīmolvedības pieaugošā loma kultūras institūcijās un reģionālo muzeju prakses nepietiekamā izpēte. Pētījumā tiks izmantotas kvalitatīvas un kvantitatīvās metodes, lai pārbaudītu, kā sabiedrība un speciālisti uztver muzeja zīmolu. Pētījuma rezultāti ļaus izstrādāt priekšlikumus Rotko muzeja zīmola pilnveidošanai un konkurētspējas paaugstināšanai kultūras sfērā. Darba apjoms: 96 lpp, 20 attēli, 7 tabulas. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, identitāte, Rotko.
dc.description.abstractThe master's thesis analyses the Rothko Museum’s brand development process, highlighting the role of heritage interpretation, visual identity and collaboration. The study uses qualitative and quantitative methods to explore how the brand is perceived by the public and museum professionals. The results form the basis for proposals to improve brand visibility and competitiveness. Thesis length: 96 pages, 20 figures, 7 tables. Keywords: brand, branding, identity, Rothko.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmolvedība
dc.subjectidentitāte
dc.subjectRotko
dc.titleRotko muzeja zīmola izveide un attīstīšana.
dc.title.alternativeCreating and developing the Rothko museum brand.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию