Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorZariņa, Marija Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:20Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108083
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70245
dc.description.abstractMaģistra darba “Mākslīgā intelekta izmantošana digitālā mārketinga komunikācijā un tās attīstības tendences” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mākslīgā intelekta izmantošanu digitālā mārketinga komunikācijā, ekspertu intervijām, un uzņēmumu pārstāvju aptaujas rezultātiem, novērtēt mākslīga intelekta izmantošanas iespējas un izanalizēt attīstības tendences Latvijas uzņēmumu digitālā mārketinga komunikācijā, kā arī izstrādāt priekšlikumus Latvijas uzņēmumiem digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Rezultāti: mākslīgo intelektu var izmantot digitālās mārketinga komunikācijas pilnveidošanai Latvijas uzņēmumos aspektos kā satura veidošana, ziņojumu automatizācijā, personalizācijas nodrošināšana un klientu datu analīzē uzvedības prognozēšanas nolūkos. Darbs sastāv no 100 lapaspusēm un ietver 1 tabulu, 16 attēlus, 22 pielikumu un 124 izmantotās literatūras avotus.
dc.description.abstractThe goal of the Master's thesis "Application of artificial intelligence in digital marketing communication and its development trends" is, based on theoretical knowledge regarding the use of artificial intelligence in digital marketing communication, expert interviews and the results of a survey of company representatives, to evaluate the possibilities of using artificial intelligence and analyse the development trends in digital marketing communication of Latvian companies, as well as to develop proposals for improving digital marketing communication of Latvian companies. Results: artificial intelligence can be used to improve digital marketing communication in Latvian companies in aspects such as content creation, message automation, personalisation and customer data analysis for behavioural prediction. The thesis consists of 100 pages and includes 1 table, 16 figures, 22 annexes and 124 references.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmākslīgais intelekts
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectmākslīgā intelekta izmantošanas tendences
dc.titleMākslīga intelekta izmantošana digitālā mārketinga komunikācijā un tās attīstības tendences.
dc.title.alternativeApplication of artificial intelligence in digital marketing communication and its development trends.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record