Digitālo reklāmas rīku loma Latvijas MVU internacionalizācijas veicināšanā
Author
Kalniņa, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Vecuma-Veco, Annija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā pētīta digitālo reklāmas rīku loma Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) internacionalizācijas veicināšanā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kāda ir digitālo reklāmas rīku loma Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu internacionalizācijas veicināšanā, noskaidrojot veidus, kā tie palīdz veicināt internacionalizāciju, kādi ir šo rīku lietošanas veicinošie faktori, kādas priekšrocības tie sniedz un ar kādiem šķēršļiem uzņēmumi saskaras to pielietošanā. Pētījuma rezultāti atklāj, ka digitālie reklāmas rīki sniedz uzņēmumiem iespēju mērķtiecīgi uzrunāt ārvalstu auditoriju un pielāgot komunikāciju konkrēto tirgu vajadzībām, tādējādi veicinot internacionalizāciju, taču to potenciāla pilnvērtīgu izmantošanu kavē zināšanu un resursu trūkums, kā arī dažādi ārēji šķēršļi. The bachelor’s thesis examines the role of digital advertising tools in promoting the internationalization of Latvian small and medium-sized enterprises (SMEs). The aim of the thesis is to explore the role of digital advertising tools in promoting the internationalization of Latvian SMEs by identifying the ways these tools support internationalization, the enabling factors for their use, the advantages they offer, and the barriers companies face in applying them. The research findings reveal that digital advertising tools enable companies to reach foreign audiences in a targeted and market-adapted manner, thereby supporting internationalization; however, their full potential is often hindered by limited knowledge, resource constraints, and various external barriers.