Digitālā satura mārketinga nozīme zīmola veidošanā.
Author
Fišere, Laura Klaudija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Digitālā satura mārketings ir nozīmīgs instruments zīmola atpazīstamības, uzticamības un klientu lojalitātes veidošanā, īpaši konkurences spēcīgajā ēdināšanas nozarē. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskās literatūras, uzņēmuma analīzes, kvantitatīvās aptaujas un intervijas datiem, izpētīt digitālā satura mārketinga nozīmi zīmola veidošanā un izstrādāt priekšlikumus digitālās komunikācijas uzlabošanai uzņēmumā Mr. Pupa. Darba apjoms ir 61 lapaspuse, tas satur 15 attēlus. Bakalaura darbā izmantoti 42 literatūras un citi informācijas avoti, un tam ir 2 pielikumi. Digital content marketing is an important tool for building brand recognition, credibility and customer loyalty, especially in the highly competitive foodservice industry. The aim of the bachelor’s thesis is to explore the role of digital content marketing in brand building and to develop proposals for improving digital communication at Mr. Pupa. The thesis is 61 pages long, contains 15 figures. The bachelor thesis uses 42 literature and other information sources, and it has 2 annexes.