Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorFišere, Laura Klaudija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:26Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70286
dc.description.abstractDigitālā satura mārketings ir nozīmīgs instruments zīmola atpazīstamības, uzticamības un klientu lojalitātes veidošanā, īpaši konkurences spēcīgajā ēdināšanas nozarē. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskās literatūras, uzņēmuma analīzes, kvantitatīvās aptaujas un intervijas datiem, izpētīt digitālā satura mārketinga nozīmi zīmola veidošanā un izstrādāt priekšlikumus digitālās komunikācijas uzlabošanai uzņēmumā Mr. Pupa. Darba apjoms ir 61 lapaspuse, tas satur 15 attēlus. Bakalaura darbā izmantoti 42 literatūras un citi informācijas avoti, un tam ir 2 pielikumi.
dc.description.abstractDigital content marketing is an important tool for building brand recognition, credibility and customer loyalty, especially in the highly competitive foodservice industry. The aim of the bachelor’s thesis is to explore the role of digital content marketing in brand building and to develop proposals for improving digital communication at Mr. Pupa. The thesis is 61 pages long, contains 15 figures. The bachelor thesis uses 42 literature and other information sources, and it has 2 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectsatura mārketings
dc.subjectzīmola veidošana
dc.subjectzīmola komunikācija
dc.subjectSVID analīze
dc.titleDigitālā satura mārketinga nozīme zīmola veidošanā.
dc.title.alternativeThe Role of Digital Content Marketing in Brand Building.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige