Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŽuka, Rita
dc.contributor.authorVientiess, Oskars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:28Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108276
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70298
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir “SIA Poligrāfijas Apgāds mārketinga stratēģijas izveide”. SIA “Poligrāfijas Apgāds” ir viens no vadošajiem poligrāfijas nozares uzņēmumiem Latvijā, kas piedāvā gan papīra vairumtirdzniecību, gan specializētus pakalpojumus tipogrāfijām. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju SIA “Poligrāfijas Apgāds”, lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi B2B un B2C segmentos. Pamatojoties uz tirgus un uzņēmuma iekšējās vides analīzi, darbā identificēti galvenie izaicinājumi un izstrādāti konkrēti risinājumi to pārvarēšanai. Stratēģija ietver: •Daudzkanālu pieeju ar satura mārketingu, sociālo tīklu aktivitātēm, maksas reklāmām un e-pasta kampaņām; •Piecus konkrētus mērķus un tiem atbilstošus KPI; •Stratēģijas novērtēšanas kritērijus un ieviešanas plānu strukturētai digitālā mārketinga attīstībai.
dc.description.abstractTitle of the bachelor’s Thesis: “Development of a Marketing Strategy for SIA Poligrāfijas Apgāds”. SIA Poligrāfijas Apgāds is one of the leading companies in Latvia’s printing sector, offering both paper wholesale and specialized services for printing houses. The aim of the thesis is to develop a marketing strategy for SIA Poligrāfijas Apgāds to support growth in both B2B and B2C segments. Based on market and internal environment analysis, the main challenges were identified and specific solutions proposed. The strategy includes: •Multichannel approach with content marketing, social media activity, paid advertising, and email campaigns; •Five specific goals with corresponding KPIs; •Evaluation criteria and an implementation plan for structured digital marketing development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga stratēģija
dc.subjectB2B mārketings
dc.subjectB2C mārketings
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjectKlientu piesaiste
dc.titleSIA Poligrāfijas Apgāds mārketinga stratēģijas izveide
dc.title.alternativeSIA Poligrāfijas Apgāds marketing strategy creation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige