Klientu attiecību pārvaldības sistēmas izvēle uzņēmumā SIA "Advascale"
Author
Jupite, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baļčūne, Ilze
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētītas uzņēmuma SIA “Advascale” jaunas CRM sistēmas izvēles iespējas. Darba mērķis ir izvēlēties Advascale uzņēmumam piemērotāko CRM sistēmu, izstrādājot rekomendācijas vadībai jaunas CRM sistēmas izvēlei un ieviešanai, lai panāktu CRM sistēmu kā vienotu klientu attiecību vadības centru, uzlabojot informācijas sistēmu un rīku integrāciju, klientu apkalpošanas līmeni un optimizējot mārketinga un pārdošanas aktivitātes. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sniegts CRM sistēmu raksturojums. Otrajā nodaļā tiek sniegts Advascale klientu attiecību pārvaldības pārskats un izmantojamās CRM sistēmas analīze. Trešajā nodaļā tiek sniegta alternatīvu CRM sistēmu analīze un rekomendācijas. Ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma vadībai par CRM sistēmas izvēli un ieviešanu. Izmantotās pētniecības metodes ir satura analīze, salīdzinošā analīze, intervijas ar uzņēmuma izpilddirektoru un pārdošanas attīstības vadītāju. The bachelor's thesis studies the options for choosing a new CRM system for the company “Advascale” ltd. The aim of the thesis is to select the most suitable CRM system for the Advascale company, developing recommendations for management on the selection and implementation of a new CRM system, to achieve a CRM system as a unified customer relationship management center, improving the integration of information systems and tools, the level of customer service, and optimizing marketing and sales activities. The first chapter provides a description of CRM systems. The second chapter provides an overview of Advascale's customer relationship management and an analysis of the CRM system being used. The third chapter provides an analysis of alternative CRM systems and recommendations. Conclusions and proposals for company management regarding the selection and implementation of a CRM system have been developed. The research methods used are content analysis, comparative analysis, interviews with the company's CEO and sales development manager.