Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBaļčūne, Ilze
dc.contributor.authorJupite, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:30Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:30Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108352
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70307
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētītas uzņēmuma SIA “Advascale” jaunas CRM sistēmas izvēles iespējas. Darba mērķis ir izvēlēties Advascale uzņēmumam piemērotāko CRM sistēmu, izstrādājot rekomendācijas vadībai jaunas CRM sistēmas izvēlei un ieviešanai, lai panāktu CRM sistēmu kā vienotu klientu attiecību vadības centru, uzlabojot informācijas sistēmu un rīku integrāciju, klientu apkalpošanas līmeni un optimizējot mārketinga un pārdošanas aktivitātes. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek sniegts CRM sistēmu raksturojums. Otrajā nodaļā tiek sniegts Advascale klientu attiecību pārvaldības pārskats un izmantojamās CRM sistēmas analīze. Trešajā nodaļā tiek sniegta alternatīvu CRM sistēmu analīze un rekomendācijas. Ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma vadībai par CRM sistēmas izvēli un ieviešanu. Izmantotās pētniecības metodes ir satura analīze, salīdzinošā analīze, intervijas ar uzņēmuma izpilddirektoru un pārdošanas attīstības vadītāju.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis studies the options for choosing a new CRM system for the company “Advascale” ltd. The aim of the thesis is to select the most suitable CRM system for the Advascale company, developing recommendations for management on the selection and implementation of a new CRM system, to achieve a CRM system as a unified customer relationship management center, improving the integration of information systems and tools, the level of customer service, and optimizing marketing and sales activities. The first chapter provides a description of CRM systems. The second chapter provides an overview of Advascale's customer relationship management and an analysis of the CRM system being used. The third chapter provides an analysis of alternative CRM systems and recommendations. Conclusions and proposals for company management regarding the selection and implementation of a CRM system have been developed. The research methods used are content analysis, comparative analysis, interviews with the company's CEO and sales development manager.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectCRM sistēma
dc.subjectsistēmas izvēle
dc.subjectklientu attiecību pārvaldība
dc.subjectKommo CRM
dc.titleKlientu attiecību pārvaldības sistēmas izvēle uzņēmumā SIA "Advascale"
dc.title.alternativeSelection of Customer Relationship Management System in the company “Advascale” ltd.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию