Sociālo tīklu mārketinga analīze automobiļu koplietošanas uzņēmumā CarGuru Latvia.
Author
Čehovska, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz literatūras analīzi un veiktās aptaujas datiem, novērtēt, kādi sociālo mediju mārketinga komunikācijas veidi ir vislabāk piemēroti transportu koplietošanas veicināšanai uz automobiļu koplietošanas uzņēmuma Car Guru Latvia piemēra un sniegt priekšlikumus eksistējošo sociālo mediju mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Bakalaura pirmajā daļā izpētīti sociālo mediju mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā daļā analizēta automobiļu koplietošanas industrija un likumdošana Latvijā. Trešajā daļā veikts pētījums empīrisks pētījums, izmantojot anketēšanas metodi datu vākšanai no respondentiem QuestionPro aptaujas rīkā, n=210. Datu analīze tika veikta SPSS statistikas datorprogrammā. Aptaujas periods: 2025.gada aprīlis-maijs. Darba nobeigumā formulēti secinājumi un sniegti priekšlikumi automobiļu koplietošanas pakalpojumu sociālo mediju mārketinga pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Bakalaura kopējais apjoms ir 61 lapaspuse. Darba izstrādē tika izmantoti 60 avoti, 22 attēli, 8 tabulas, 2 pielikumi. The aim of the bachelor thesis is to evaluate, on the basis of literature analysis and survey data, which types of social media marketing communication are best suited to promote car sharing on the example of the car sharing company Car Guru Latvia and to provide proposals for improving the existing social media marketing strategy. The first part of the bachelor theoretical aspects of social media marketing are investigated. The second part analyses the car sharing industry and legislation in Latvia. The third part is an empirical study using a questionnaire method to collect data from respondents in the QuestionPro survey tool, n=210. Data analysis was carried out in SPSS statistical software. Survey period: April-May 2025. The paper concludes with conclusions and proposals for improving social media marketing of car-sharing services. The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and recommendations. The total length of the bachelor thesis is 61 page, 60 sources, 22 figures, 8 tables, 2 annexes were used in the elaboration of the thesis.