Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorČehovska, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108446
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70318
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz literatūras analīzi un veiktās aptaujas datiem, novērtēt, kādi sociālo mediju mārketinga komunikācijas veidi ir vislabāk piemēroti transportu koplietošanas veicināšanai uz automobiļu koplietošanas uzņēmuma Car Guru Latvia piemēra un sniegt priekšlikumus eksistējošo sociālo mediju mārketinga stratēģijas pilnveidošanai. Bakalaura pirmajā daļā izpētīti sociālo mediju mārketinga teorētiskie aspekti. Otrajā daļā analizēta automobiļu koplietošanas industrija un likumdošana Latvijā. Trešajā daļā veikts pētījums empīrisks pētījums, izmantojot anketēšanas metodi datu vākšanai no respondentiem QuestionPro aptaujas rīkā, n=210. Datu analīze tika veikta SPSS statistikas datorprogrammā. Aptaujas periods: 2025.gada aprīlis-maijs. Darba nobeigumā formulēti secinājumi un sniegti priekšlikumi automobiļu koplietošanas pakalpojumu sociālo mediju mārketinga pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Bakalaura kopējais apjoms ir 61 lapaspuse. Darba izstrādē tika izmantoti 60 avoti, 22 attēli, 8 tabulas, 2 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to evaluate, on the basis of literature analysis and survey data, which types of social media marketing communication are best suited to promote car sharing on the example of the car sharing company Car Guru Latvia and to provide proposals for improving the existing social media marketing strategy. The first part of the bachelor theoretical aspects of social media marketing are investigated. The second part analyses the car sharing industry and legislation in Latvia. The third part is an empirical study using a questionnaire method to collect data from respondents in the QuestionPro survey tool, n=210. Data analysis was carried out in SPSS statistical software. Survey period: April-May 2025. The paper concludes with conclusions and proposals for improving social media marketing of car-sharing services. The thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and recommendations. The total length of the bachelor thesis is 61 page, 60 sources, 22 figures, 8 tables, 2 annexes were used in the elaboration of the thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectauto koplietošana
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.titleSociālo tīklu mārketinga analīze automobiļu koplietošanas uzņēmumā CarGuru Latvia.
dc.title.alternativeSocial Media Marketing Analysis at a Car Sharing Company Car Guru Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige